fbpx

Οι Αλλαγές που Έρχονται στα Social Media

Η χρονιά που διανύουμε είναι μια χρονιά σημαντική για το περιβάλλον των social media.

Από τη μια το ιδιαίτερα δημοφιλές Instagram που γνωρίζει καθημερινά χιλιάδες νέους χρήστες και κατάφερε να ενσωματώσει video ads και από την άλλη η εφαρμογή Snapchat που θεωρείται, και δικαίως, πλέον ένα σημαντικό μέσο διαφήμισης.

Οι Αλλαγές που Έρχονται στα Social Media

Οι αλλαγές θα συνεχιστούν και η επόμενη χρονιά αναμένεται να είναι καθοριστική για τον χώρο των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης.

Ας δούμε τα πιο σημαντικά μέσα και τις αλλαγές που περιμένουμε να δούμε σε λίγους μήνες.

Facebook Live

Το έχετε παρατηρήσει κι εσείς, τα live videos κυριαρχούν πια στα social media.

Τα live-streaming videos είναι πλέον ο κανόνας και όλο και περισσότερες εταιρείες τα επιλέγουν για την προβολή τους στο διαδίκτυο.

Η τάση αναμένεται να επικρατήσει και τη χρονιά που μας έρχεται, όπως φάνηκε και από τα live streaming videos που κυκλοφορήσαν το καλοκαίρι από τους Ολυμπιακούς Αγωνες.

Το Νέο Instagram

Τo Instagram άλλαξε περιεχόμενο.

Το χρονολογικό μοντέλο αποτελεί πλέον παρελθόν.

Τους τελευταίους μήνες έχει υιοθετήσει έναν νέο αλγόριθμο που δίνει προτεραιότητα στο περιεχόμενο το οποίο ανταποκρίνεται πρωτίστως στα ενδιαφέροντα του χρήστη.

Η μεγάλη αυτή αλλαγή αναμένεται να επηρεάσει ολόκληρη τη στρατηγική επικοινωνίας των μεγάλων εταιρειών.

Πέρα από την προβολή του περιεχομένου το Instagram αναμένεται να αλλάξει ολόκληρη την διαφημιστική προβολή των εταιρειών.

Μέχρι σήμερα το facebook παραμένει στην κορυφή των προτιμήσεων με το twitter να ακολουθεί.

Μέσα στους επόμενους μήνες η ισορροπία αυτή αναμένεται να αλλάξει, υποστηρίζουν οι ειδικοί και το instagram θα ξεπεράσει το twitter στη διαφήμιση.

Τα Νέα Messengers

Όλο και περισσότερες μελέτες δείχνουν ότι οι χρήστες σταδιακά εγκαταλείπουν τους κλασικούς τρόπους επικοινωνίας και επιλέγουν εφαρμογές Messenger όπως το Viber, το Whats up αλλά και τη σχετική εφαρμογή του facebook.

Οι Αλλαγές που Έρχονται στα Social Media

Οι προβλέψεις λένε πως μέσα στον επόμενο χρόνο θα είναι δυνατό να πραγματοποιούνται αγορές και πωλήσεις μέσω εφαρμογές messenger. 

Τα νέα Φαρμακεία δεν θα μπορούν φυσικά να λείπουν από αυτή την εξέλιξη.

Γι’ αυτό φροντίστε να προετοιμάσετε το έδαφος καταλλήλως: ανοίξτε λογαριασμό στο Instragram, χρησιμοποιείστε το Viber, δοκιμάστε το messenger με τους πελάτες σας, οι νεότεροι θα το εκτιμήσουν.

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


e-learning-pharmamanage.gr


Σεβόμαστε την Ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι τους όρους Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων