fbpx

Το Ρίσκο της Πώλησης μιας Μικρής Επιχείρησης

Ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες που θα πρέπει να λάβετε υπόψη αν αποφασίσετε να πουλήσετε την επιχείρησή σας είναι το μέγεθός της.

Όσο πιο μικρή είναι τόσο πιο δύσκολο θα είναι να πουληθεί και τόσο πιο εύκολο θα είναι για τον αγοραστή να μην σας ξεχρεώσει.

Ένα από τα πιο έξυπνα πράγματα που μπορείτε να κάνετε πριν πουλήσετε την επιχείρησή σας είναι να την φτάσετε σε τέτοιο επίπεδο ώστε να ενδιαφερθούν περισσότεροι υποψήφιοι.

sell small business

Να ξέρετε όμως ότι οι μικρότερες επιχειρήσεις δεν παρέχουν μεγάλη ροή μετρητών ούτως ώστε να τραβήξουν την προσοχή των μεγάλων επιχειρήσεων.

Συνεπώς οι υποψήφιοι αγοραστές σας θα είναι ή ιδιώτες ή μικρότερες επιχειρήσεις.

Αυτοί οι αγοραστές θέλουν να πληρώσουν με μετρητά ώστε να μην έχουν πολλά πάρε δώσε με τον πωλητή.

Μια επιτυχής αγοραπωλησία θα σήμαινε να πληρωθείτε τα χρήματα που σας χρωστάνε.

Αν ο αγοραστής δεν τα πάει καλά και κάνει λάθη εσείς θα πληρώσετε το τίμημα.

Αν η επιχείρηση που του πουλήσατε δεν πάει καλά θα κατηγορήσει εσάς για τα προβλήματά του.

Για αυτό και θα πρέπει να δράσετε σαν τράπεζα και να εξασφαλίσετε επαρκή οικονομικά εχέγγυα από τον αγοραστή.

Για να υπάρξει οικονομική ασφάλεια θα πρέπει να έχετε κάποιες εγγυήσεις από τον αγοραστή για να διασφαλίσετε τα συμφέροντά σας σε περίπτωση που σταμάταγε να αποπληρώνει τις δόσεις τους.

Και αυτό θα είναι και το πιο δύσκολο σημείο της διαπραγμάτευσης.

Αν δεν φανείτε σκληρός θα μπορούσατε να καταλήξετε να χάσετε μερίδιο των χρημάτων που σας ανήκουν.

Πάντως όποιος και αν είναι ο λόγος που σας οδηγεί στην πώληση της επιχείρησής σας θα πρέπει να ξέρετε ότι ενέχει πάντοτε κινδύνους.

Πηγή: Forbes

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


e-learning-pharmamanage.gr


Σεβόμαστε την Ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι τους όρους Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων