fbpx

COVID-19 - Ορισμένες Χρήσιμες Συμβουλές για τους Φαρμακοποιούς

Ακολουθούν ορισμένες συμβουλές για τους φαρμακοποιούς, ιδιαίτερα για εκείνους που εργάζονται με εξωτερικούς ασθενείς στα φαρμακεία τους.

COVID-19 - Ορισμένες Χρήσιμες Συμβουλές για τους Φαρμακοποιούς.

Συνεχίστε να υποστηρίζετε τους κρατικούς και τοπικούς φορείς σχετικά με τις διαδικασίες του συστήματος για την αντιμετώπιση του COVID-19.

Δεδομένου ότι ο COVID-19 επηρεάζει όλους, η κυβέρνηση και οι τοπικοί φορείς ανησυχούν και λαμβάνουν μέτρα για την πλειοψηφία των ανθρώπων, πολλοί από τους οποίους ανήκουν στις ομάδες υψηλού κινδύνου ή πρέπει να περιοριστούν στα σπίτια τους ή να συμβουλευτούν τους δικούς τους ιατρούς, αποφεύγοντας να συρρέουν στα νοσοκομεία αν δεν συντρέχει σοβαρός λόγος.

Πρέπει λοιπόν να υποστηρίξετε αυτούς τους ανθρώπους που αναζητούν σε εσάς πληροφόρηση σχετικά με τις ενέργειες πρόληψης και πρώιμης παρέμβασης.

Γι' αυτό είναι ζωτικής σημασίας να συνεχίσετε να παρακολουθείτε τις οδηγίες του Υπουργείου Υγείας και των αρμόδιων φορέων υγείας, σχετικά με το έργο σας σε τέτοιες περιπτώσεις.

Ενημερώστε τους συνεργάτες σας

Μερικές φορές οι βοηθοί και γενικά οι συνεργάτες σας ξεχνούν αυτό που όλοι γνωρίζουμε σε αυτές τις καταστάσεις.

Για παράδειγμα μερικοί άνθρωποι μπορεί να μην ξέρουν πώς να πλένουν σωστά τα χέρια τους.

Φροντίστε να έχετε στο φαρμακείο σας τα κατάλληλα προϊόντα υγιεινής, ειδικά για χρήση του προσωπικού και να εκπαιδεύστε το προσωπικό σας να ασκεί σωστή υγιεινή.

Και μην κάνετε υποθέσεις ότι οι άνθρωποι ξέρουν πώς να το κάνουν. Διδάξτε τους!

Φροντίστε να έχετε στο φαρμακείο σας τα κατάλληλα προϊόντα υγιεινής, ειδικά για χρήση του προσωπικού και να εκπαιδεύστε το προσωπικό σας να ασκεί σωστή υγιεινή.

Υποστηρίξτε το προσωπικό σας

Δεν μπορείτε να βασιστείτε στο προσωπικό σας για να φροντίσουν άλλους, αν το προσωπικό σας δεν έχει την εντύπωση ότι τους φροντίζετε.

Κάποιοι μάλιστα συνεργάτες σας ίσως να θέλουν να απέχουν από τα καθήκοντά τους εξαιτίας του φόβου.

Πρέπει να εδραιώσετε εμπιστοσύνη ότι ενδιαφέρεστε γι’ αυτούς.

Διότι αν διαισθάνονται το αντίθετο, τότε δεν θα έχουν τη συναισθηματική και γνωστική ικανότητα να φροντίζουν τους ασθενείς-πελάτες.

Μερικοί άνθρωποι κάνουν πράγματα που δεν είναι σωστά

Υπάρχουν άνθρωποι που μπορεί να σας έρθουν δήθεν από τοπικούς φορείς ή Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις (ΜΚΟ) και σας ζητούν οικονομική βοήθεια για να σας αποσπάσουν χρήματα.

Επίσης αναλώσιμα, όπως οι μάσκες προσώπου ή αντισηπτικά μπορεί να χάνονται ξαφνικά από τα αποθέματά σας.

Προετοιμαστείτε για τέτοιου είδους απογοητευτικές συμπεριφορές.

Μην δίνετε υπερβολικές πληροφορίες

Ενόψει της αβεβαιότητας, δημιουργείται ανησυχία στους ανθρώπους.

Μην τους λέτε πράγματα αν δεν τα ξέρετε σίγουρα.

Με αυτόν τον τρόπο, θα είναι πιο πιθανό να σας εμπιστεύονται πάντα.

Οι άνθρωποι αισθάνονται φόβο και εκφράζουν το άγχος τους, κάτι που είναι λογικό γιατί υπάρχουν σοβαροί λόγοι να ανησυχούν.

Υπάρχουν όμως πράγματα που μπορούμε να κάνουμε για να αναγνωρίσουμε και να μετριάσουμε αυτό το άγχος.

www.PharmaManage.gr

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή "Charami SA" στο κινητό σας και πάντοτε θα έχετε άμεση και επίκαιρη ενημέρωση για όλα τα θέματα του κλάδου της υγείας, της ομορφιάς και της ευεξίας. Επιλέξτε το αντίστοιχο με τα ενδιαφέροντά σας "κουμπί" και περιηγηθείτε στο περιεχόμενό του!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.