Οι Φαρμακοποιοί Πρέπει να Αλλάξουν Νοοτροπία

«Οι Φαρμακοποιοί Πρέπει να Αλλάξουν Νοοτροπία» ήταν το κύριο μήνυμα της εκδήλωσης, που πραγματοποιήθηκε από τον Συνεταιρισμό Φαρμακείων Αιγαίου και Κρήτης (ΣΥ.Φ.Α.Κ.), την Κυριακή, 8/9/19.

100 φαρμακοποιοί της Αττικής, πελάτες του ΣΥ.Φ.Α.Κ., παρευρέθησαν στην εκδήλωση, που έγινε στον Φάρο του Κέντρου Πολιτισμού Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ) στην Αθήνα.

Στο 1ο μέρος της εκδήλωσης, η Εμπορική Διευθύντρια του ΣΥ.Φ.Α.Κ., κυρία Μαίρη Στεργιάκη, επισήμανε τα δεδομένα της νέας εποχής στο φαρμακείο, με κύριο «κίνδυνο» τον ενημερωμένο και δικτυωμένο καταναλωτή, που αναζητά την πληροφορία υγείας διαδικτυακά.

«Οι Φαρμακοποιοί Πρέπει να Αλλάξουν Νοοτροπία» ήταν το κύριο μήνυμα της εκδήλωσης, που πραγματοποιήθηκε από τον Συνεταιρισμό Φαρμακείων Αιγαίου και Κρήτης (ΣΥ.Φ.Α.Κ.), την Κυριακή, 8/9/19.

O κύριος Δακανάλης Δημήτρης, Υπεύθυνος Μηχανογράφησης ΣΥ.Φ.Α.Κ. ανέλυσε στοιχεία σχετικά με την αλματώδη άνοδο των online πωλήσεων παραφαρμάκων από ηλεκτρονικά φαρμακεία και άλλα marketplaces.

Τέλος, ο Γενικός Διευθυντής του ΣΥ.Φ.Α.Κ. κύριος Δημήτρης Αλιμπέρτης έδωσε το στίγμα της αλλαγής με κύριες συμβουλές:

Μην προσπαθείτε να ακολουθήστε τις τιμές των e-shops, μην αγοράζετε από τα e-shops, μην προωθείτε τα πολύ διαφημιζόμενα προϊόντα, που σπάνε τις τιμές τους στα e-shops και στηριχτείτε στον συμβουλευτικό σας ρόλο, δημιουργώντας την εμπειρία πελάτη στο φαρμακείο σας.

Παράλληλα, έκρουσε τον κώδωνα του κινδύνου ότι όσο η κρίση τελειώνει, τόσο η διείσδυση των μεγάλων ξένων αλυσίδων είναι κοντά!

Στο 2ο μέρος της εκδήλωσης ο κύριος Αλιμπέρτης παρουσίασε την επιχειρησιακή στρατηγική για την επιβίωση και ανάπτυξη των φαρμακείων του Δικτύου ΣΥ.Φ.Α.Κ.

Στο 2ο μέρος της εκδήλωσης ο κύριος Αλιμπέρτης παρουσίασε την επιχειρησιακή στρατηγική για την επιβίωση και ανάπτυξη των φαρμακείων του Δικτύου ΣΥ.Φ.Α.Κ.

Με βασικό άξονα στρατηγικής τον Εκσυγχρονισμό, την Καινοτομία και την Εκπαίδευση αναφέρθηκε:

- στις διαφημιστικές ενέργειες του δικτύου εντός και εκτός φαρμακείων,

- στις δωρεάν παροχές υπηρεσιών σε θέματα διαχείρισης και προβολής,

- στην υπηρεσία ΣΥ.Φ.Α.Κ. advice με διαδραστικά tablets για την ενεργοποίηση της συμπληρωματικής πώλησης,

- στη νέα υπηρεσία που σχεδιάζεται μέσω εφαρμογής για τη βελτίωση της συμμόρφωσης των ασθενών στη θεραπεία,

- στην υπηρεσία ΣΥ.Φ.Α.Κ. care για τη φροντίδα στο σπίτι,

- στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας F Derma,

- σε υπηρεσίες κοινής εικόνας και ταυτότητας των φαρμακείων του δικτύου,

- στις υπηρεσίες εκπαίδευσης με σεμινάρια, συνέδρια και e-learning και τέλος

- στις ενέργειες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης κοινού σε θέματα υγείας.

Οι ανωτέρω ενέργειες είχαν με μετρήσιμα αποτελέσματα την ενίσχυση της κερδοφορίας, το κέρδος χρόνου και την εξελικτική πορεία των φαρμακείων του δικτύου, δημιουργώντας την καταξίωση του σικτύου ΣΥ.Φ.Α.Κ.

Η εκδήλωση έκλεισε με γεύμα των συμμετεχόντων, απολαμβάνοντας γεύσεις αλλά και την ομορφιά της υπέροχης θέας της θάλασσας και της Μαρίνας του Φλοίσβου από έναν χώρο όπου κυριαρχεί το φως, η διαφάνεια και το νερό!

Πόπη Χαραμή, Φαρμακοποιός
ΧΑΡΑΜΗ ΑΕ
www.PharmaManage.gr

Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή "Charami SA" στο κινητό σας και πάντοτε θα έχετε άμεση και επίκαιρη ενημέρωση για όλα τα θέματα του κλάδου της υγείας, της ομορφιάς και της ευεξίας. Επιλέξτε το αντίστοιχο με τα ενδιαφέροντά σας "κουμπί" και περιηγηθείτε στο περιεχόμενό του!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.