Η Αποτυχία του Φαρμακείου

Τα τελευταία 10 χρόνια έχω συναντηθεί με πάρα πολλούς Φαρμακοποιούς...

Ο καθένας τους έχει τα δικά του μοναδικά θέματα και προβλήματα, αλλά το πιο κοινό λάθος, το οποίο τους ταλαιπωρεί είναι η πλήρης αποτυχία δημιουργίας μιας επιχειρηματικής στρατηγικής!

Πολύ συχνά οι Φαρμακοποιοί δεν βλέπουν τους εαυτούς τους ως μια επιχείρηση και ξεχνάνε αυτό το σημαντικό θέμα.

Η Αποτυχία του Φαρμακοποιού

Απαραίτητα, η επιχειρηματική στρατηγική θα πρέπει πάντοτε να συμπεριλαμβάνει τις βασικές ικανότητες, το μάρκετινγκ, τον ανταγωνισμό, τις ευκαιρίες ανάπτυξης, την επικοινωνία και τις οικονομικές προβλέψεις.

Χωρίς τον σωστό καθορισμό όλων των παραπάνω, η στρατηγική του Φαρμακοποιού θα είναι κατακερματισμένη και σε πλήρη αντίθεση με ένα σχέδιο, το οποίο θα μπορούσε να βοηθήσει στην επίτευξη των στόχων του.

Ιωάννης - Ευάγγελος Χαραμής
Χαραμή ΑΕ
www.PharmaManage.gr

 

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή "Charami SA" στο κινητό σας και πάντοτε θα έχετε άμεση και επίκαιρη ενημέρωση για όλα τα θέματα του κλάδου της υγείας, της ομορφιάς και της ευεξίας. Επιλέξτε το αντίστοιχο με τα ενδιαφέροντά σας "κουμπί" και περιηγηθείτε στο περιεχόμενό του!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.