Το Ελληνικό Φαρμακείο Έχει 2 Βασικά Πλεονεκτήματα

Αυτό είναι ένα από τα συμπεράσματα των όσων αναφέρθηκαν στο στρογγυλό τραπέζι με θέμα «Το Μέλλον του Φαρμακείου», που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της 10ης Διημερίδας και Έκθεσης ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΥΓΕΙΑΣ,που πραγματοποιήθηκε το Σαββατοκύριακο 2 και 3 Φεβρουαρίου στο Μέγαρο Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών από τη ΧΑΡΑΜΗ ΑΕ.

1 Το Ελληνικό Φαρμακείο Έχει 2 Βασικά Πλεονεκτήματα

Μεταξύ των άλλων ομιλητών, ο κ. Μιχάλης Μόνος, Διευθυντής στο Τμήμα Φαρμακείου της Johnson & Johnson για Ελλάδα και Κύπρο και Διευθυντής Ανάπτυξης Πωλήσεων στη Νότια-Ανατολική Ευρώπη για το κανάλι του Φαρμακείου, ανέφερε ότι το ελληνικό φαρμακείο «έχει δύο βασικά χαρακτηριστικά που μπορούμε να δούμε ως πλεονεκτήματα».

1 Το Ελληνικό Φαρμακείο Έχει 2 Βασικά Πλεονεκτήματα 1

Το πρώτο είναι το γνωστικό επίπεδο και η υπηρεσία που προσπαθεί να παρέχει, η συμβουλή προς τον ασθενή-πελάτη και το δεύτερο επίσης πάρα πολύ σημαντικό και αναντικατάστατο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, είναι η προσωπική σχέση εμπιστοσύνης που χτίζει με τον ασθενή-πελάτη του.

Αυτά είναι τα δύο κεφαλαιώδη ποιοτικά χαρακτηριστικά του ελληνικού φαρμακείου!

www.PharmaManage.gr

Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή "Charami SA" στο κινητό σας και πάντοτε θα έχετε άμεση και επίκαιρη ενημέρωση για όλα τα θέματα του κλάδου της υγείας, της ομορφιάς και της ευεξίας. Επιλέξτε το αντίστοιχο με τα ενδιαφέροντά σας "κουμπί" και περιηγηθείτε στο περιεχόμενό του!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.