Η Ψηφιοποίηση των Φαρμακείων Αλλάζει τις Συνήθειες

Το «ψηφιακό φαρμακείο» ήταν ένα από τα hot της Expopharm 2018, η οποία πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στο Μόναχο, για να παρουσιάσει στους επισκέπτες της όλες τις πτυχές του επαγγέλματος, καθώς και για να αποτελέσει σημείο συνάντησης των επισκεπτών με διάφορους εκθέτες μέσα από ένα πλαίσιο τεσσάρων θεματικών διαδρομών.

Η Ψηφιοποίηση των Φαρμακείων Αλλάζει τις Συνήθειες

Εξοπλισμένοι με ακουστικά και συνδεδεμένοι ψηφιακά με έναν οδηγό, οι επισκέπτες της Expopharm 2018 μπορούσαν, σε μικρές ομάδες, να μετακινούνται από το ένα περίπτερο στο άλλο χωρίς να χάνονται, όπως συμβαίνει σε άλλους μεγάλους εκθεσιακούς χώρους.

Η πρώτη περιήγηση έβαζε τους συμμετέχοντες στη θέση του μέσου πελάτη που αναζητά ένα προϊόν σε ένα φαρμακείο.

Το Google ήταν συχνά η πρώτη πύλη στον ψηφιακό κόσμο, και ο leader των περιοδικών που διανέμονται από τα φαρμακεία στους πελάτες τους, το "Wort und Bild", αναφέρεται με τέτοιο τρόπο ώστε η πλειονότητα των αναζητήσεων να καταλήγουν στις σελίδες του.

Από εκεί, οι χρήστες του Διαδικτύου μπορούν όχι μόνο να βρουν συμβουλές και άρθρα, αλλά και τα πλησιέστερα φαρμακεία, έτοιμα να απαντήσουν σε κάθε τους ανάγκη.

Όσο για το φαρμακείο, παρουσιάστηκαν από πολλές εταιρείες πολλά ψηφιακά εργαλεία, όπως διαδραστικές ψηφιακές βιτρίνες και ράφια, που καθοδηγούν τον ασθενή στις επιλογές του.

Το φαρμακείο στο smartphone του πελάτη

Η επόμενη περιήγηση αφορούσε τη σχέση μεταξύ του ασθενούς και του φαρμακοποιού, από την παραγγελία έως την παρακολούθηση του φαρμάκου.

Αρκετές εταιρείες έχουν κερδίσει τη θέση τους σε αυτόν τον τομέα, όπως το συνεταιριστικό δίκτυο Noventi.

Οι υπεύθυνοι του δικτύου εξηγούσαν ότι η ψηφιοποίηση των φαρμακείων μπορεί να κάνει τα e-φαρμακεία περιττά, διότι θα επιτρέψει σε κάθε ασθενή να έχει το φαρμακείο του στο smartphone του.

Γι 'αυτό και το δίκτυο προσφέρει πολλά συγκεκριμένα εργαλεία, με την εφαρμογή "callmyApo" στην πρώτη θέση: ο ασθενής σαρώνει τη συνταγή του και παραγγέλλει το φάρμακό του στο φαρμακείο του, το οποίο θα τον ειδοποιήσει αμέσως μόλις είναι διαθέσιμο και έτοιμο για παραλαβή, ή, αν ο ασθενής προτιμά, να παραδοθεί γρήγορα από έναν courier στο σπίτι με μια μικρή χρέωση...

Η Ψηφιοποίηση των Φαρμακείων Αλλάζει τις Συνήθειες 1

 

Άλλες δυνατότητες επιτρέπουν στον ασθενή να αλληλεπιδράσει με το φαρμακείο ή να έχει υπενθυμίσεις σχετικά με τη συμμόρφωση του στη θεραπεία.

Οι δυο τελευταίες περιηγήσεις επικεντρώνονταν περισσότερο στη λειτουργία του φαρμακείου, είτε από την άποψη της διαχείρισης των αποθεμάτων, είτε για την οργάνωση εργασίας της ομάδας, είτε για την αποζημίωση από τα ασφαλιστικά ταμεία.

Επίσης, επικεντρώθηκαν στην ενημέρωση για τις σωστές πρακτικές της προετοιμασίας γαληνικών παρασκευασμάτων στο εργαστήριο, καθώς και στην επιστημονική πληροφόρηση και τη συνεχιζόμενη εκπαίδευση.

Στις ομιλίες και συζητήσεις που έγιναν, επισημάνθηκε ότι η ψηφιοποίηση θα θέσει τα φαρμακεία στο επίκεντρο του συστήματος υγειονομικής περίθαλψης.

Ακόμα, θα απαιτήσει, επίσης, να είναι επιτέλους διαθέσιμα η τεχνολογική υποδομή και τα νομικά πλαίσια.

Οι φαρμακοποιοί υπενθυμίζουν ότι όλα τα φαρμακεία δεν έχουν ακόμη τα απαραίτητα δίκτυα υπολογιστών για αυτές τις αποστολές και ιδιαίτερα με την ηλεκτρονική συνταγογράφιση εξακολουθούν να έρχονται αντιμέτωποι με πολλά εμπόδια τεχνικά και νομικά.

www.PharmaManage.gr 

Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή "Charami SA" στο κινητό σας και πάντοτε θα έχετε άμεση και επίκαιρη ενημέρωση για όλα τα θέματα του κλάδου της υγείας, της ομορφιάς και της ευεξίας. Επιλέξτε το αντίστοιχο με τα ενδιαφέροντά σας "κουμπί" και περιηγηθείτε στο περιεχόμενό του!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.