Ο Ενημερωμένος Ασθενής Είναι και ο πιο Συνεπής Ασθενής

Όλο και περισσότερες έρευνες καταρρίπτουν την άποψη ότι οι ασθενείς θα πρέπει να ακολουθούν τυφλά τις οδηγίες των γιατρών τους, χωρίς να ενημερώνονται σε βάθος για την πάθηση τους και να ρωτούν του ειδικούς για όλες τις απορίες του. 

Ο Ενημερωμένος Ασθενής Είναι και ο πιο Συνεπής Ασθενής 1

Στοιχεία που ανακοινώθηκαν σε ειδική εκδήλωση στο 'Αμστερνταμ, με τη συμμετοχή γιατρών, νοσηλευτών, ασθενών αλλά και εκπροσώπων του Τύπου, δείχνουν ότι κατά μέσο όρο, οι ασθενείς μιλούν για 12 έως 18 δευτερόλεπτα πριν τους διακόψει ο γιατρός τους!

Από τις τοποθετήσεις των ειδικών, έγινε σαφές πως σήμερα οι ασθενείς συμμετέχουν περισσότερο στη διαδικασία λήψης αποφάσεων σχετικά με την υγεία τους, και έχουν άποψη σχετικά με τη διάγνωση και τη θεραπεία τους.

Ο Ενημερωμένος Ασθενής Είναι και ο πιο Συνεπής Ασθενής 2

Εκτιμάται ότι το 50 - 70% των πληροφοριών που μεταφέρονται από τον γιατρό στον ασθενή κατά τη διάρκεια μιας επίσκεψης, έχουν ξεχαστεί από τον ασθενή μόλις περάσει την έξοδο του ιατρείου, ενώ οι μισές μένουν στη μνήμη του αλλά όχι απαραίτητα με τον σωστό τρόπο.

Η καλή επικοινωνία γιατρού-ασθενούς έχει τη δυνατότητα να βοηθήσει στη ρύθμιση των συναισθημάτων των ασθενών, να διευκολύνει την κατανόηση των ιατρικών πληροφοριών και να συμβάλει στην καλύτερη αναγνώριση των αναγκών, των αντιλήψεων και των προσδοκιών των ασθενών.

www.PharmaManage.gr 

Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή "Charami SA" στο κινητό σας και πάντοτε θα έχετε άμεση και επίκαιρη ενημέρωση για όλα τα θέματα του κλάδου της υγείας, της ομορφιάς και της ευεξίας. Επιλέξτε το αντίστοιχο με τα ενδιαφέροντά σας "κουμπί" και περιηγηθείτε στο περιεχόμενό του!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.