Οι διαφημιζόμενoι πρέπει να ζητούν διαφάνεια και ασφάλεια σε κάθε πτυχή της επένδυσής τους στο διαδίκτυο!
Δισεκατομμυρία ευρώ δαπανών στο παγκόσμιο διαδίκτυο εξηγούν γιατί οι διαφημιζόμενοι πρέπει να είναι σε εγρήγορση για να αντιμετωπιστεί το αυξανόμενο πρόβλημα των ψηφιακών διαφημίσεων γύρω από ζητήματα όπως η απάτη, η ασφάλεια και η διαφάνεια.
Το 20% με 30% των διαφημίσεων σε digital media οφείλεται στην απάτη και στις διαφημίσεις, που εμφανίζονται σε μη ασφαλείς τοποθεσίες.
Οι διαφημιζόμενοι πρέπει να απαιτούν από τα μέσα να αποδείξουν ότι είναι νόμιμα.
Ανησυχίες πρέπει να υπάρχουν και για τις διαφημίσεις που εμφανίζονται σε αμφιλεγόμενους ιστότοπους μέσω δικτύων διαφημίσεων.
Δεν υπάρχει τίποτα πιο σημαντικό από το να θεωρούν οι διαφημιζόμενοι πως όλο το διαδικτυακό διαφημιστικό οικοσύστημα είναι διαφανές, υπεύθυνο και ασφαλές.
Η ασφάλεια και η διαφάνεια πρέπει πλέον να είναι στην κορυφή των απαιτήσεων!
Σημαντικός πονοκέφαλος για τους διαφημιζόμενους είναι και η ψηφιακή ασφάλεια του ιστότοπου (https) καθώς και οι ανησυχίες ότι οι διαφημίσεις τους μπορεί να εμφανίζονται δίπλα σε περιεχόμενο αμφίβολης ποιότητας.
Εξασφαλίστε τα Δεδομένα σας (GDPR)
Ιωάννης – Ευάγγελος Χαραμής
Χαραμή ΑΕ
www.PharmaManage.gr