Λόγοι για να Αποφασίσετε μία Ανακαίνιση

Πώς πρέπει να επανασχεδιάσουμε και να ανακαινίσουμε το Φαρμακείο;

Πως με την ανακαίνιση θα αυξήσουμε τις πωλήσεις μας;

Συχνές ερωτήσεις, που συνήθως καταλήγουν στην απόφαση μίας ανακαίνισης.

Pharmacy renovation

Σε όλες τις περιπτώσεις, στόχος είναι:

  • Να αυξήσουμε το χώρο των πωλήσεων,
  • Να κερδίσουμε μέτρα στα ράφια και
  • Να διευκολύνουμε και να βελτιώσουμε την προσέγγιση του πελάτη προς τα εκτιθέμενα προϊόντα.

Με άλλα απλά λόγια, να μεγιστοποιήσουμε το χώρο πωλήσεων!

Αναμφισβήτητα, η ανακαίνιση του φαρμακείου αυξάνει πάντα τον τζίρο...

Αλλά η εμπορικά μελετημένη ανακαίνιση και όχι μόνο η «όμορφη», είναι αυτή που φέρνει την αύξηση των πωλήσεων και την γρήγορη απόσβεση της επένδυσής σας.

Μελετήστε όμως τους "πραγματικούς λόγους", που το Φαρμακείο σας θα χρειαστεί την ανακαίνιση:

Pharmacy renovation 2

  • Τζίρος σταθερός ή με πτωτική τάση.
  • Έναρξη λειτουργίας ενός νέου σύγχρονου φαρμακείου στην περιοχή σας.
  • Πελάτες που δε βρίσκουν μεγάλη ποικιλία παραφαρμακευτικών προϊόντων.
  • Πολύ περιορισμένος χώρος πωλήσεων.
  • Σχετική φθορά των επίπλων.
  • Και τελικά η μεγάλη και βασική ψυχολογική ανάγκη για αλλαγή!

Όταν θέλετε να κάνετε μια νέα κίνηση, πολλές φορές δε χρειάζεται να «ξηλώσετε» όλο το φαρμακείο!

Η βελτίωση του φωτισμού, ο νέος σχεδιασμός των πάγκων εξυπηρέτησης πελατών, μερικές νέες γόνδολες προβολής, ή η προσθήκη μίας νέας συρταριέρας για τα φάρμακα, σίγουρα θα δώσουν μια «νέα πνοή» στο χώρο σας.

Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή "Charami SA" στο κινητό σας και πάντοτε θα έχετε άμεση και επίκαιρη ενημέρωση για όλα τα θέματα του κλάδου της υγείας, της ομορφιάς και της ευεξίας. Επιλέξτε το αντίστοιχο με τα ενδιαφέροντά σας "κουμπί" και περιηγηθείτε στο περιεχόμενό του!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.