Ανανεώστε την Πρόσοψη του Φαρμακείου σας

Μια ανανέωση της πρόσοψης του Φαρμακείου σας μπορεί όχι μόνο να δώσει μια δυναμική εικόνα στο χώρο σας, αλλά και να ενισχύσει τις εμπορικές επιδόσεις του Φαρμακείου αυξάνοντας τον τζίρο σας.

Η εξωτερική πλευρά ενός καταστήματος είναι η πρώτη εικόνα που έχει ο πελάτης, το κίνητρο για να μπει μέσα.

Η ανανέωση της πρόσοψης πρέπει να αντικατοπτρίζει τις προτιμήσεις και τις ανάγκες σας για να πετύχετε τη βέλτιστη αποδοτικότητα.

Στον κλάδο του εμπορίου, οι ειδικοί προτείνουν την ανανέωση της πρόσοψης του καταστήματος τουλάχιστον μια φορά σε διάστημα 5 έως 7 χρόνων.

Αν δεν υπάρξει καμία ανακαίνιση για μεγάλο χρονικό διάστημα, εκτιμάται ότι ο πελάτης αντιλαμβάνεται το κατάστημα σαν ένα χώρο που δεν είναι σε θέση να καινοτομήσει και δεν έχει την ικανότητα να κάνει ή αν δέχεται αλλαγές.

Η εξωτερική εμφάνιση λοιπόν αποτελεί την αντανάκλαση της εμπορικής δυναμικής και της αυθεντικότητας ενός εμπορικού σήματος, του δικού σας Φαρμακείου.

Όταν η δυναμική του εξωτερικού χώρου δεν αξιοποιείται, ο πελάτης χάνει τη δυνατότητα να ενημερωθεί και εσείς χάνετε ποσοστά στην απόδοσή σας.

Ανανεώστε την Πρόσοψη του Φαρμακείου σας

Η πρόσοψη ενός καταστήματος είναι το πρώτο σημείο επικοινωνίας με τους πελάτες σας και πρέπει να επενδύεστε σε αυτήν, και καθώς τα Φαρμακεία αποτελούν μέρος του εμπορικού συστήματος, πρέπει να αξιοποιούν σωστά τη τόνωση της εικόνας που δίνει μια ανακαίνιση της πρόσοψης.

Πολύ συχνά, δίπλα από τα φαρμακεία υπάρχουν εμπορικά καταστήματα τα οποία αλλάζουν την πρόσοψη τους κάθε 4 ή 5 χρόνια, όπως για παράδειγμα τα καταστήματα ρούχων.

Αυτό κάνει την εξωτερική πλευρά του Φαρμακείου να φαίνεται παλιά και με μια μικρή ανακαίνιση μπορούμε να την ανανεώσουμε χωρίς να κάνουμε τα πάντα από την αρχή και με απεριόριστες δυνατότητες για οικονομικές λύσεις.

Όσον αφορά τα υλικά δεν υπάρχουν συγκεκριμένοι κανόνες.

Διαλέξτε μια σύγχρονη εμφάνιση με απλά υλικά, αισθητικά όμορφα και με χαμηλό κόστος.

Μια εικόνα high tech είναι μια μοντέρνα επιλογή με βάση το αλουμίνιο ή μια πρόσοψη σε στυλ ρουστίκ, με την απομίμηση ξύλου.

Εκείνο που είναι βασικό είναι να ταιριάζει η πρόσοψη και τα υλικά της με την εσωτερική εικόνα του φαρμακείου.

Για να επιτύχετε τη πιο σωστή και λειτουργική ανανέωση της πρόσοψης απαιτείται ιδιαίτερη μελέτη όσον αφορά τη χωροταξική ζώνη και τη θέση του Φαρμακείου.

Βιτρίνα

Η βιτρίνα είναι ένα από τα στοιχεία που συμβάλλουν ώστε να τραβήξουν την προσοχή του πελάτη.

Η διακόσμηση της πρέπει να είναι προσεγμένη και να παρουσιάζει την «προσωπικότητα» του Φαρμακείου σας.

Πολλά Φαρμακεία επιλέγουν να χρησιμοποιούν διαφημιστικές αφίσες στη βιτρίνα ή ακόμη και στο πεζοδρόμιο για την προώθηση διαφόρων προϊόντων.

Η υπερφόρτωση της βιτρίνας με αφίσες, προϊόντα και προσφορές, αντί να προσελκύει τον πελάτη τον κουράζει.

Τα μηνύματα που θέλετε να δώσετε στους πελάτες στη βιτρίνα πρέπει να έχουν μέτρο.

Ο καλύτερος τρόπος για να διακοσμήσετε τη βιτρίνα είναι να την συνδυάσετε με την εσωτερική διακόσμηση.

Γι’ αυτό το λόγο είναι προτιμότερο η βιτρίνα να είναι απλή, με ελάχιστες έως καθόλου αφίσες, με ελάχιστα μηνύματα για προωθητικές προσφορές και υπηρεσίες επικοινωνίας, ώστε να υπάρχει ορατότητα στον εσωτερικό χώρο του Φαρμακείου.

Αυτή είναι και η νέα τάση και οι ειδικοί λένε ότι η καλύτερη βιτρίνα είναι το εσωτερικό του φαρμακείου!

Η επιλογή είναι δική σας, σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας.

Η Επιλογή του Σταυρού

Η επιλογή του σταυρού είναι από τα πιο σημαντικά στοιχεία της πρόσοψης του Φαρμακείου και οι λόγοι είναι προφανείς.

Ο σταυρός πρέπει να είναι ορατός από μακριά, από αρκετά μεγάλη απόσταση ανάλογα με τη γεωγραφική θέση του καταστήματος, η οποία έχει καθοριστικό ρόλο στην επιτυχημένη λειτουργία του.

Αν βρίσκεται σε πολύ φωτεινή και ηλιόλουστη περιοχή, θα πρέπει να προβλέψετε ο σταυρός να προέρχεται από ένα υλικό το οποίο θα μπορεί να παραμένει αρκετά φωτεινό ακόμη και κάτω από την επίδραση του ήλιου.

Πχ, ένας σταυρός που λειτουργεί με διόδους led είναι πολύ φωτεινός κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Στην περίπτωση που το κατάστημα βρίσκεται σε δρόμο με δέντρα ή δίπλα από πάρκο, θα μπορούσατε να προσθέσετε φυτά ή γλάστρες δίπλα από τον σταυρό για να τον κάνετε πιο εντυπωσιακό και να τον διαφοροποιήσετε από τους σταυρούς που ο πελάτης έχει συνηθίσει να βλέπει στα Φαρμακεία.

Με μια μικρή έρευνα θα δείτε ότι υπάρχουν πολλά είδη σταυρών, με πιο εντυπωσιακούς τους γωνιακούς σταυρούς.

Πλέον, οι απλοί σταυροί σπάνια χρησιμοποιούνται, ενώ οι καινούργιοι είναι εξοπλισμένοι με εξωτερικά ρολόγια, με διάφορα σχέδια που επιτρέπουν τη διαφοροποίηση σας από τους ανταγωνιστές σας και με την παροχή συγκεκριμένων πληροφοριών που συμβάλλουν στην προβολή του Φαρμακείου.

Δεν χρειάζεται να είναι φανταχτερός και υπερβολικός και σήμερα, τις περισσότερες φορές χρησιμοποιούνται σταυροί με led φωτισμό.

Οι επιλογές είναι πάρα πολλές και τα επίπεδα τιμής κυμαίνονται μεταξύ 1.500 και 8.000 ευρώ κατά μέσο όρο.

Η τιμή διαμορφώνεται από το είδος του υλικού, τη μονή ή διπλή όψη, την οθόνη, τις τεχνικές προδιαγραφές και τη διάρκεια ζωής.

Ανανεώστε την Πρόσοψη του Φαρμακείου σας 2

Προϋπολογισμός

Υπάρχουν πολλές έξυπνες λύσεις για να ανανεώσετε την πρόσοψη του Φαρμακείου σας, χωρίς να ξεφύγετε από τον προϋπολογισμό σας.

Βασικό κριτήριο είναι να βρείτε λύσεις που ανταποκρίνονται στην κύρια λειτουργία της πρόσοψης, η οποία φυσικά είναι η προσέλκυση πελατών.

Αν υπάρχουν εργασίες που πρέπει να γίνουν όσον αφορά τη δομική πλευρά όπως κατασκευή πόρτας ή τοίχου, εξισορρόπηση του επιπέδου του πεζοδρομίου με την είσοδο, συμβουλευτείτε καλύτερα τις εταιρείες κατασκευών, αλλά και τις αρμόδιες κρατικές υπηρεσίες για να είστε μέσα στα πλαίσια της νομιμότητας και να αποφύγετε τις άσκοπες επενδύσεις.

Σίγουρα μπορείτε να καταφέρετε ένα αποτέλεσμα υψηλής αισθητικής με χαμηλό οικονομικό κόστος.

Η σωστή έρευνα θα σας δώσει πληθώρα επιλογών και λύσεων και θα μειώσει το κόστος της ανακαίνισης.

Το κόστος του προϋπολογισμού είναι μεταβλητό και είναι δύσκολο να δοθούν συγκριμένες τιμές.

Οι ειδικοί τεχνικοί υποστηρίζουν ότι το κόστος της ανανέωσης της πρόσοψης δεν πρέπει να ξεπερνάει το 20% του συνόλου των εργασιών της ολοκληρωτικής ανακαίνισης.

Θετικά Αποτελέσματα στην Εικόνα και στις Πωλήσεις

Με την ανακαίνιση της εξωτερικής πρόσοψης του Φαρμακείου επιτυγχάνονται θετικές επιδράσεις σε διαφορετικά επίπεδα.

Από άποψη ποιότητας, μια εντυπωσιακή πρόσοψη είναι ένας πολύ καλός τρόπος να ενισχύσετε την επισκεψιμότητα, τον επαγγελματισμό και την τεχνογνωσία της ομάδας σας.

Φυσικά, η εξωτερική εικόνα, η υπόσχεση παροχής καινοτόμων υπηρεσιών υγείας και η τεχνογνωσία που αναδεικνύει η εξωτερική όψη του Φαρμακείου σας θα πρέπει να συμβαδίζει και να συνδέεται με τον εσωτερικό χώρου του καταστήματος.

Μια οθόνη στην οποία αναγράφονται οι υπηρεσίες σας ή οι προσφορές των προϊόντων είναι μια ωραία ιδέα, τόσο στον εσωτερικό όσο και στον εξωτερικό χώρο.

Έτσι, δημιουργείτε ενδιαφέρον και στους σταθερούς πελάτες σας και συγχρόνως προσελκύετε καινούργιους.

Σύμφωνα με μελέτες η αύξηση του αριθμού των πελατών από αυτή την ανανέωση της πρόσοψης μπορεί να κυμανθεί από 9% έως 11% και το πιο σημαντικό απ’ όλα είναι ότι μπορεί να υπάρξει μια αύξηση της πώλησης των παραφαρμακευτικών προϊόντων.

Φυσικά, να μην ξεχνάμε ότι η αύξηση αυτή δεν οφείλεται μόνο στην ανανέωση της εξωτερικής πλευράς του Φαρμακείου αλλά και σε πολλούς ακόμη παράγοντες που πρέπει να συνάδουν με το εσωτερικό του Φαρμακείου.

Οι Συμβουλές των Κατασκευαστών

Ζητήστε προτάσεις και συμβουλές από εταιρείες κατασκευών, οι οποίες γνωρίζουν τις διαδικασίες, τα εμπόδια και τις λύσεις για την ανακαίνιση της πρόσοψης του Φαρμακείου σας.

Ο ειδικός θα σας ενημερώσει σχετικά με τους κανονισμούς, καθώς για ορισμένες αλλαγές στην εξωτερική πλευρά ίσως χρειάζεται ειδική άδεια.

Θα σας βοηθήσει να επιλέξετε μέσα από νέες και πρωτότυπες ιδέες, λύσεις για μικρές ή μεγάλες αλλαγές που μπορούν να δώσουν ένα εξαίρετο αισθητικό αποτέλεσμα.

Συγκρίνετε τις προσφορές και διαλέξτε με γνώμονα αρχικά τα οφέλη της πρότασης και έπειτα το κόστος.

Πόπη Χαραμή, Φαρμακοποιός

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.