fbpx

Για να Κερδίζετε Χρόνο

Η διαχείριση του Φαρμακείου επιβαρύνει πολύ το καθημερινό σας πρόγραμμα.

Για να μη ρισκάρετε να τα «θαλασσώσετε», ήρθε η ώρα να αποκτήσετε μερικά νέα «αντανακλαστικά»!

Μην εξετάζετε κάθε έντυπο ή γράμμα που έρχεται στα χέρια σας πάνω από μία φορά. Όταν ένα νέο έντυπο ή φάκελος έρχεται στα χέρια σας, υπάρχουν 4 περιπτώσεις να το διαχειριστείτε:

1. Να το επιληφθείτε εκείνη τη στιγμή εσείς ο ίδιος, αν είναι σημαντικό και επείγον.

2. Να το μεταβιβάσετε σε κάποιον άλλο από την ομάδα, που είναι αρμόδιος.

3. Να το σημειώσετε στην ατζέντα σας για να γίνει αργότερα, αν υπάρχει περιθώριο χρόνου ή...

4. Να το παραλείψετε τελείως.

Με τον τρόπο αυτό θα κερδίστε τουλάχιστον 3 ώρες την εβδομάδα.

Ξεχάστε την έκφραση «μήπως θα πρέπει να κάνω;»

Δύο όψεις μόνο υπάρχουν:

Α. Πρέπει να το κάνω τώρα ή αργότερα και

Β. Δεν θα το κάνω.

Κάθε λεπτό μετράει!

Για να είστε κερδισμένος, εκμεταλλευτείτε «νεκρούς» χρόνους για να κάνετε κάτι σημαντικό, ανάλογα με τους ρυθμούς σας.

Τελειώστε πάντα αυτό που αρχίσατε να κάνετε πριν αρχίσετε κάτι άλλο, εκτός από περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης. Το να δείτε το αποτέλεσμα αυτού που κάνατε είναι πολύ πιό εποικοδομητικό από το να μένετε ανενεργός με αυτό που θα πρέπει ή θα έπρεπε να κάνετε.

Να υπολογίζετε πάντα μιάμιση φορά τον προβλεπόμενο χρόνο για να πραγματοποιηθεί μια διαδικασία πριν την ανακοινώσετε και δεσμευτείτε χρονικά.

Ας έχουμε πάντα στο μυαλό μας ότι τίποτε δεν είναι τελικά τόσο απλό όσο φαίνεται και ότι οι εκπλήξεις είναι προτιμότερες από τις μη εκπλήξεις.

Προσδιορίστε και ξεκαθαρίστε τις εντολές σας (πληρωμών κλπ.) και τις υποχρεώσεις αρκετό χρόνο πριν τη λήξη τους.

Επιβάλλετε στον εαυτό σας να γράφετε όλα όσα έχετε να κάνετε στην ατζέντα σας.

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


e-learning-pharmamanage.gr


Σεβόμαστε την Ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι τους όρους Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων