10 Λύσεις για να Κερδίσετε Χρόνο

Υπάρχουν απλές και εύκολες στην εφαρμογή λύσεις, που θα ενισχύσουν την αποτελεσματικότητα της οργάνωσης σας και θα σας κάνουν να κερδίσετε χρόνο.

1. Αναθέστε διαχειριστικά καθήκοντα

Σε ένα άτομο, ενδεχομένως μερικής απασχόλησης, αναθέστε καθήκοντα... όπως να παραλάβει, να ελέγξει και να τακτοποιήσει τις παραγγελίες στα ράφια, να περάσει τα τιμολόγια στο σύστημα, να διαχειρίζεται τις συνταγές του ΕΟΠΠΥ, να απαντά στα τηλέφωνα…

Υπάρχουν απλές και εύκολες στην εφαρμογή λύσεις, που θα ενισχύσουν την αποτελεσματικότητα της οργάνωσης σας και θα σας κάνουν να κερδίσετε χρόνο.

2. Κάντε αυτόματες συναλλαγές

Ορισμένες δαπάνες (ενοίκιο, ΔΕΗ, τηλεφωνία, εισφορές κοινωνικής ασφάλισης) μπορούν να καταβληθούν απευθείας από τον τραπεζικό σας λογαριασμό, όπως και από κει να κάνετε ηλεκτρονικά τις πληρωμές στους προμηθευτές αλλά και την μισθοδοσία π.χ. μέσω τραπεζικών πάγιων εντολών, ηλεκτρονικής τραπεζικής, εφαρμογών κινητών συσκευών κ.λπ.

3. Καταγράψτε ένα εβδομαδιαίο ή ημερήσιο πρόγραμμα

Αφιερώστε 10 λεπτά κάθε εβδομάδα και κάντε μια λίστα των θεμάτων που πρέπει να αντιμετωπιστούν και ακολουθήστε αυτό το πρόγραμμα, σχεδιάζοντας να ολοκληρώνετε ένα (ή περισσότερα) την ημέρα.

4. Επιλέξτε τα εκπαιδευτικά εργαλεία

Είναι σημαντικό να πηγαίνετε σε εκπαιδευτικές εκδηλώσεις, αλλά δεν είναι όλες ενδιαφέρουσες και στο τέλος έχετε την εντύπωση ότι χάνετε χρόνο.

Επομένως, είναι απαραίτητο να είστε επιλεκτικοί, πηγαίνοντας μόνο σε αυτές με περιεχόμενο που σας ταιριάζει.

Επίσης, επιλέξτε τα ενημερωτικά email που θέλετε να διαβάζετε, καθώς και τα επαγγελματικά περιοδικά.

Για παράδειγμα, επιλέξτε το τριμηνιαίο Περιοδικό PHARMACY management ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ που σας παρέχει ουσιαστικό περιεχόμενο, απαραίτητο για την καθημερινή πρακτική σας και αναθέστε την ανάγνωση άλλων περιοδικών, εντύπων ή ψηφιακών, στο προσωπικό σας, με τη δέσμευση να σας ενημερώσουν αν υπάρχει κάτι ενδιαφέρον.

5. Χρησιμοποιήστε το νόμο του Pareto

Γενικά, το 20% των δραστηριοτήτων επιτυγχάνει το 80% των αποτελεσμάτων.

Συνεπώς, είναι σοφό, αν όχι επιτακτικό, να επικεντρωθούμε σε αυτές που έχουν «υψηλή απόδοση».

Για τον σκοπό αυτό, είναι απαραίτητο να τεθούν στόχοι και να προσδιοριστούν οι δραστηριότητες που θα επιτύχουν τα αναμενόμενα αποτελέσματα.

Επιπλέον, μην ασχολείστε με τις δραστηριότητες και τα προβλήματα των άλλων, εάν δεν είναι απολύτως απαραίτητο.

Αυτό σας επιτρέπει να εστιάσετε την ενέργειά σας στα πλέον ουσιαστικά.

6. Κλείστε ραντεβού με τον εαυτό σας

Ορισμένες δραστηριότητες απαιτούν χρόνο και την απαραίτητη συγκέντρωση.

Είναι καλύτερο να κάνετε εργασίες που απαιτούν συγκέντρωση, όταν έχετε λίγη ηρεμία.

Καταγράψτε χρόνο στο ημερολόγιό σας για να τις διευθετήσετε, όπως ένα πραγματικό ραντεβού, αντί να προσπαθήσετε να τις ολοκληρώσετε μεταξύ της εξυπηρέτησης πελατών στον πάγκο.

Για παράδειγμα, η επιλογή πρόσληψης νέου υπαλλήλου, ο καθορισμός προτεραιοτήτων για το προσεχές τρίμηνο (αξιολόγηση, ανάλυση, καθορισμός των στόχων και ενεργειών…)

Πάρτε λοιπόν τον χρόνο σας για να εξοικονομήσετε χρόνο!

Αναλογιστείτε πόσοι είναι οι πωλητές που σας επισκέπτονται καθημερινά, παρεμβαίνουν στον χρόνο σας χωρίς ραντεβού και αποδιοργανώνουν πλήρως το πρόγραμμά σας.

7. Περιορίστε τις χρονοβόρες συναντήσεις με τους εμπορικούς αντιπροσώπους

Αναλογιστείτε πόσοι είναι οι πωλητές που σας επισκέπτονται καθημερινά, παρεμβαίνουν στον χρόνο σας χωρίς ραντεβού και αποδιοργανώνουν πλήρως το πρόγραμμά σας.

Αναθέστε λοιπόν σε ένα άτομο από την ομάδα σας να σας κλείνει τα ραντεβού ορισμένες ημέρες και ώρες την εβδομάδα (π.χ. 2 ημέρες την εβδομάδα από 2-3 ώρες) και να προετοιμάζει τα ραντεβού, καταγράφοντας την εξέλιξη των πωλήσεων στη συγκεκριμένη μάρκα από το σύστημα και τις ανάγκες του φαρμακείου.

Με αυτή τη μέθοδο θα είστε έτοιμος για τη συνάντηση με τον πωλητή, η οποία πρέπει να κρατάει 10-15 λεπτά το πολύ.

Αυτό σας επιτρέπει να είστε πιο συνοπτικοί και να πηγαίνετε κατευθείαν στα ουσιώδη, τα οποία δεν είναι μόνο η παραγγελία, αλλά κυρίως τι ενέργειες προβολής θα κάνει η εταιρεία στο φαρμακείο σας για να αυξήσει τις πωλήσεις.

Επιλέξτε λοιπόν αυστηρά τις εταιρείες που θέλετε να συνεργαστείτε και αποτρέψτε τις υπόλοιπες με μια συστηματική άρνηση, ευγενική, αλλά σταθερή.

Όσο για μια νέα συνεργασία, γιατί πάντα χρειάζεστε μια ανανέωση στις μάρκες σας, αναθέστε μια πρώτη ενημερωτική συνάντηση στον αρμόδιο υπάλληλο σας και αν υπάρχει ενδιαφέρον τον βλέπετε στη συνέχεια και εσείς κατόπιν ραντεβού.

8. Βέλτιστη χρήση της τεχνολογίας

Η χρήση του Internet και η αξιοποίηση των εργαλείων της μηχανοργάνωσης, μπορούν να σας γλιτώσουν χρόνο στις παραγγελίες από την αποθήκη σας και στην καλύτερη γενικά διαχείριση των αγορών σας, σε πολύ λίγα λεπτά.

9. Κινητοποιήστε και παρακινήστε το προσωπικό σας

Είναι απαραίτητο κάθε άτομο να αισθάνεται υπεύθυνο στη δουλειά του.

Από τη στιγμή που αναθέτουμε μια ευθύνη σε έναν συνεργάτη, κινητοποιείται και γίνεται πιο αποτελεσματικός.

Να επισημάνουμε εδώ τη σημασία της πληροφόρησης και των εξηγήσεων του οφέλους, σαν βάση οιασδήποτε ανάθεσης.

Σκεφτείτε, πως αν κάποιος καλείται να μεταφέρει ένα σωρό πέτρες από το ένα μέρος στο άλλο, θα το κάνει και χωρίς παρακίνηση.

Αν όμως του εξηγήσει κάποιος τον σκοπό της μεταφοράς (π.χ. για να κτιστεί ένα σχολείο που θα πηγαίνουν τα παιδιά του), τότε η εργασία του θα έχει διαφορετικό νόημα.

Ποτέ μια εργασία δεν έχει παρακινήσει κανένα, όταν δεν υπάρχει όραμα!

Σίγουρα επιμένουμε στη σημασία της ευελιξίας:

Όλοι πρέπει να ξέρουν πώς να κάνουν τα πάντα.

Όταν ένας συνεργάτης ξέρει πώς κυλούν τα πράγματα από το Α στο Ω, καταλαβαίνει και μετρά επίσης και την έκταση του λάθους, αν υπάρχει κάποιο λάθος.

Και τα λάθη στο φαρμακείο είναι επίσης ένας μεγάλος παράγοντας απώλειας χρόνου.

Η ανάθεση αρμοδιοτήτων κάνει όλους να αισθάνονται αρμόδιοι και υπεύθυνοι στον τομέα που τους έχει ανατεθεί.

Επιπλέον, ένα άτομο αφιερωμένο σε έναν τομέα γνωρίζει καλύτερα τι να προτείνει στον πελάτη.

Όντας εξειδικευμένος σε μια κατηγορία, μας επιτρέπει, από την άποψη εικόνας και αποτελέσματος, να προσφέρουμε μια καλύτερη ανάδειξη της κατηγορίας και μια καλύτερη συμβουλή προς τον πελάτη.

Επίσης η θέσπιση ενός πριμ απόδοσης αποτελεί βασικό εργαλείο κινητοποίησης.

10. Κινητοποιηθείτε για την αλλαγή

Για να μπορέσετε να αλλάξετε την οργάνωσή σας, πρέπει πραγματικά να νιώσετε την ανάγκη.

Ρωτήστε τον εαυτό σας: Τι επιδιώκω;

Η απάντηση μπορεί να είναι πολλαπλή: Να βελτιωθεί η αναλογία αποτελέσματος και χρόνου που επενδύθηκε, να βελτιωθεί η ποιότητα ζωής μου, να μειώσω το στρες μου, να κάνω περισσότερα σε λιγότερο χρόνο.

Τι πρέπει να κάνετε λοιπόν;

Να συνεχίστε να υπομένετε ή να αντιληφθείτε ότι η σημερινή οργάνωση δεν λειτουργεί πλέον;

Μήπως ήρθε η ώρα να αντιδράσετε;

Μην περιμένετε όμως θεαματικά αποτελέσματα από την πρώτη εβδομάδα.

Ξεκινήστε με μέτριους στόχους στην αρχή και σιγά - σιγά οργανωθείτε περισσότερο.

www.PharmaManage.gr

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή "Charami SA" στο κινητό σας και πάντοτε θα έχετε άμεση και επίκαιρη ενημέρωση για όλα τα θέματα του κλάδου της υγείας, της ομορφιάς και της ευεξίας. Επιλέξτε το αντίστοιχο με τα ενδιαφέροντά σας "κουμπί" και περιηγηθείτε στο περιεχόμενό του!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.