Τι Αναζητά Ο Πελάτης από το Φαρμακείο;

Αξιοπιστία:

Η δυνατότητα να προσφέρει το φαρμακείο προϊόντα και υπηρεσίες υγείας με ακρίβεια, με αμεσότητα.και χωρίς λάθη.

Ασφάλεια:

Η γνώση, η ευγένεια, η εμπιστοσύνη, η σιγουριά και ο επαγγελματισμός που αποπνέουν ο φαρμακοποιός και οι εργαζόμενοι στο φαρμακείο του.

Κατανόηση:

Τι Αναζητά ο Πελάτης

Ο βαθμός φροντίδας και η προσωπική ενασχόληση, τόσο του φαρμακοποιού όσο και της ομάδας του με τον πελάτη.

Ανταπόκριση:

Η προθυμία για παροχή βοήθειας στον πελάτη, χωρίς καθυστερήσεις και με αποτελεσματικότητα.

Σύγχρονη Εικόνα:

Οι εγκαταστάσεις, ο χώρος και η διαμόρφωσή του, η προσέγγιση στα ράφια, τα χρώματα, ο εξοπλισμός, η εμφάνιση του προσωπικού, το επικοινωνιακό - διαφημιστικό υλικό και οι προβολές των παραφαρμακευτικών προϊόντων.

Πολλές φορές, υπάρχει «απόσταση» μεταξύ της ποιότητας της υπηρεσίας, που περιμένει να δεχτεί ο πελάτης και εκείνης που τελικά λαμβάνει.

Έτσι εύλογα επιλέγει κάποιο γειτονικό φαρμακείο για την κάλυψη των αναγκών του!

Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή "Charami SA" στο κινητό σας και πάντοτε θα έχετε άμεση και επίκαιρη ενημέρωση για όλα τα θέματα του κλάδου της υγείας, της ομορφιάς και της ευεξίας. Επιλέξτε το αντίστοιχο με τα ενδιαφέροντά σας "κουμπί" και περιηγηθείτε στο περιεχόμενό του!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.