fbpx

Αυξήστε την Παραγωγικότητα της Ομάδας

Η αύξηση της παραγωγικότητας των συνεργατών περνάει από τον εξορθολογισμό του χρόνου που περνάνε στο back office για άλλες εργασίες.

Σας καλούμε λοιπόν να είστε πολύ προσεκτικοί στο κόστος της εργασίας που αφιερώνουν για δουλειές όπως, η παραλαβή και ο έλεγχος των παραγγελιών και η τακτοποίησή τους στα ράφια, καθώς και η επεξεργασία των συνταγών ή για εργασίες στο εργαστήριο που δεν μπορείτε συνεχώς να ελέγχετε.

Η αύξηση της παραγωγικότητας των συνεργατών περνάει από τον εξορθολογισμό του χρόνου που περνάνε στο back office για άλλες εργασίες.

Πρέπει να ξεκαθαρίσετε ποιος κάνει τι και πότε, αλλά και με τι κόστος.

Αυτό είναι απαραίτητο, ιδιαίτερα σε μικρά φαρμακεία όπου ο υπάλληλος κάνει απ’ όλα.

Αναμφισβήτητα οι γραφειοκρατικές εργασίες είναι πολλές και χρονοβόρες και αποσπούν παραγωγικές ώρες από όλα τα άτομα.

Μπορούμε να βρούμε τρόπους καλύτερης οργάνωσης των πιο άνω εργασιών, ώστε να υπάρχει όσο το δυνατόν περισσότερος ελεύθερος χρόνος για την εξυπηρέτηση των πελατών στον πάγκο;

Φυσικά και μπορούμε, αρχίζοντας από το να ζητήσουμε από τους υπαλλήλους μας να κάθονται λίγα λεπτά παραπάνω από την ώρα κλεισίματος του φαρμακείου ή να έρχονται λίγα λεπτά νωρίτερα το πρωί ή το απόγευμα για να ασχολούνται με όλες τις άλλες εργασίες.

Έτσι, κατά το άνοιγμα να είναι μπροστά στον πάγκο για την εξυπηρέτηση των πελατών.

Όλοι πρέπει να κατανοήσουμε ότι σήμερα για να είναι βιώσιμη η επιχείρηση πρέπει να εργαζόμαστε λίγο παραπάνω!

Επίσης, πολύ σημαντικός παράγοντας για τον περιορισμό του χρόνου εκτέλεσης των πιο πάνω εργασιών, είναι η αξιοποίηση της τεχνολογίας.

Για να αυξήσουμε την παραγωγικότητα των απασχολουμένων, θα πρέπει καταρχήν να την καταγράψουμε και να βρούμε μοχλούς για την αύξησή της.

Οι ειδικοί επισημαίνουν ότι οι νόρμες της ποιότητας του management, αυξάνουν αναμφισβήτητα την παραγωγικότητα των υπαλλήλων κατά 20% περίπου σε διάστημα έξι μηνών.

Τίποτα, λοιπόν, δεν είναι τυχαίο!

Το προσωπικό θα πρέπει να αισθάνεται ότι συμμετέχει ενεργά στην πορεία της επιχείρησης.

Δώστε τους πληροφόρηση για την πραγματική οικονομική κατάσταση της επιχείρησης, χωρίς να δραματοποιείτε την κατάσταση.

Να ξέρετε ότι συνήθως ο υπάλληλος, όταν βλέπει τα χρήματα που μπαίνουν στο ταμείο, τα θεωρεί κέρδη του αφεντικού, συγκρίνοντάς τα πάντα με τις δικές του αποδοχές.

Και αυτή η λανθασμένη εντύπωση ασφαλώς δεν τον κινητοποιεί!

Συνεπώς, θα πρέπει να ενημερώνετε τους υπαλλήλους σας για την τρέχουσα κατάσταση των οικονομικών του φαρμακείου, αλλά και να τους βάλετε να σας προτείνουν εκείνοι, τι πρέπει να κάνετε σαν ομάδα για να βελτιώστε την κατάσταση.

Μόνο έτσι θα τους κάνετε συνυπεύθυνους!

Πόπη Χαραμή, Φαρμακοποιός
Χαραμή ΑΕ
www.PharmaManage.gr

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή "Charami SA" στο κινητό σας και πάντοτε θα έχετε άμεση και επίκαιρη ενημέρωση για όλα τα θέματα του κλάδου της υγείας, της ομορφιάς και της ευεξίας. Επιλέξτε το αντίστοιχο με τα ενδιαφέροντά σας "κουμπί" και περιηγηθείτε στο περιεχόμενό του!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.