fbpx

Πως να Διαχειριστείτε τις Προσφορές

Οι προσφορές έχουν ως στόχο να ενεργοποιήσουν τις αγορές και να αυξήσουν τις πωλήσεις στο Φαρμακείο σας σε κατηγορίες, πέρα των φαρμάκων.

Αρχικά, θα πρέπει να ξεκινήσετε επιλέγοντας τους τρόπους με τους οποίους θα διαθέσετε τις προσφορές σας, υπό την προϋπόθεση ότι το ποσοστό της έκπτωσης επιτρέπει το κέρδος: «-20%», «1+1 προϊόντα, με το δεύτερο δωρεάν ή με έκπτωση -50%».

Οι προσφορές είναι δυνατόν να ενισχύσουν τις εποχιακές πωλήσεις, να δυναμώσουν τις πωλήσεις σε μια περίοδο μικρής κινητικότητας στο φαρμακείο σας και να μειώσουν το στοκ των προϊόντων στο τέλος μιας σεζόν.

Πως να Διαχειριστείτε τις Προσφορές

Επιπλέον, μπορεί μια προσφορά να αφορά προϊόντα υψηλής ζήτησης ή ορισμένα προϊόντα προσωρινής χαμηλής τιμής για ένα σύντομο χρονικό διάστημα, για την ενίσχυση της εικόνας του φαρμακείου σας μέσω των ελκυστικών τιμών.

Αναλύστε τα αποτελέσματα μια προσφοράς

Είναι απαραίτητο να υπολογίστε την αναλογία των τεμαχίων που έχουν πουληθεί την περίοδο που διήρκησε η προσφορά και των τεμαχίων που έχετε παραγγείλει. 

Αν ο συντελεστής αναλογίας είναι μικρότερος από 1, σημαίνει ότι η παραγγελία ήταν μεγαλύτερη από αυτή που θα έπρεπε ή ότι εξωτερικοί ή εσωτερικοί παράγοντες επηρεάσανε αρνητικά τις πωλήσεις.

Αν ο συντελεστής αναλογίας είναι κοντά ή ίσος με το 1, τότε ίσως θα χρειαστεί συμπληρωματική παραγγελία.

Πρόκειται για στοιχεία τα οποία θα πρέπει να λάβετε υπόψη.

Καθορίστε τις τιμές και τους στόχους των πωλήσεων

Η επιλογή της τιμής κατά τη διάρκεια μιας προσφοράς καθορίζεται με γνώμονα δυο κριτήρια: τη θέση των ανταγωνιστών και το περιθώριο κέρδους.

Μπορείτε να κάνετε μια μικρή έρευνα σχετικά με τις τιμές των ανταγωνιστών σας, ώστε να γνωρίζετε τις τιμές των προσφορών και πως μπορείτε να τις «χτυπήσετε».

Φυσικά, θα πρέπει να γνωρίζετε το περιθώριο κέρδους που έχετε ώστε να αποφύγετε οποιαδήποτε απώλεια αυτού.

Θα πρέπει λοιπόν, να χρησιμοποιήσετε το λογισμικό διαχείρισης του φαρμακείου, ώστε να κάνετε τις απαραίτητες εκτιμήσεις για τις τιμές πώλησης.

Προσοχή, για να έχει ανταπόκριση μια προσφορά και να είναι αποδοτική πρέπει να ξεπερνάει το 15%!

Προσφορές - Φαρμακείο

Κάντε τον απολογισμό της προσφοράς

Δημιουργήστε ένα αρχείο στον υπολογιστή σας με τις λεπτομέρειες από όλες τις προωθητικές ενέργειες που πραγματοποιείτε κατά διαστήματα (τα βασικά στοιχεία, αριθμούς, εποχή, κατηγορία των προϊόντων, τρόπο προώθησης, την έκπτωση πριν και κατά τη διάρκεια της προσφοράς, κατώτατο όριο κέρδους, ποσότητες που πουλήθηκαν).

Μετά το πέρας της περιόδου των προσφορών, πρέπει να αξιολογηθούν τα τεμάχια που πουλήθηκαν, τα στοιχεία του κύκλου εργασιών και το κέρδος.

Αναλόγως με τα αποτελέσματα, θα αποφασίσετε αν θα δημιουργήσετε ξανά κάποια άλλη προσφορά αλλά κυρίως για να αποφύγετε λανθασμένους χειρισμούς που έγιναν.

Πάντα η πρώτη φορά είναι για να μας ανοίξει τον δρόμο να βελτιώσουμε τις κινήσεις μας.

www.PharmaManage.gr 

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


e-learning-pharmamanage.gr


Σεβόμαστε την Ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι τους όρους Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων