fbpx

Πώς να Αναπτύξετε τα Ορθοπεδικά και τα Προϊόντα για τη Φροντίδα στο Σπίτι

Σε μια Ελλάδα που ο πληθυσμός γηράσκει συνεχώς και το προσδόκιμο ζωής αυξάνεται 3 με 4 μήνες κάθε χρόνο, η αγορά των προϊόντων φροντίδας ασθενών στο σπίτι και γενικά ορθοπεδικών, φαίνεται να είναι πολλά υποσχόμενη.

Αναμφισβήτητα, ο ανταγωνισμός είναι σκληρός με τα ειδικά καταστήματα ορθοπεδικών και ιατρικού εξοπλισμού.

Πώς να Αναπτύξετε τα Ορθοπεδικά και τα Προϊόντα για τη Φροντίδα στο Σπίτι.

Όλα τα φαρμακεία μπορούν κάλλιστα να διαθέτουν καλσόν διαβαθμισμένης συμπίεσης και ορθοπεδικά βοηθήματα, όπως μπαστούνια, κολάρα, επιγονατίδες και επιαστραγαλίδες, ζώνες μέσης, θερμοφόρες…

Η απόφαση όμως για να αναπτύξετε ένα πλήρες τμήμα ορθοπεδικών, αναμφισβήτητα εξαρτάται από το περιβάλλον που βρίσκεται το φαρμακείο σας (αρκετοί ηλικιωμένοι, αθλητικά κέντρα, γυμναστήρια, νοσοκομείο…) και απαιτεί ένα εξειδικευμένο άτομο.

Όταν το περιβάλλον λοιπόν είναι κατάλληλο, θα πρέπει να αφιερώσετε έναν χώρο και μια ειδική βιτρίνα με ειδικά μοντέλα για να παρουσιάσετε αυτό το ορθοπεδικό υλικό.

Φυσικά, για να εκθέσετε αναπηρικά καροτσάκια ή ιατρικά κρεβάτια ή ειδικά στρώματα, δεν υπάρχει συνήθως χώρος, εκτός αν μπορείτε να τα εκθέσετε σε κάποιον χώρο παράπλευρα στο φαρμακείο σας ή στο υπόγειο ή σε ένα άλλο κατάστημα και με ξεχωριστή εταιρική μορφή.

Αν διαθέτετε λοιπόν τις προϋποθέσεις, μπορείτε κάλλιστα να δημιουργήσετε ένα τμήμα ορθοπεδικών ακολουθώντας 3 απλούς κανόνες.

Κανόνας 1ος - Επικοινωνία της κατηγορίας

- Η εμφανής προβολή του υλικού μέσα στον χώρο θα δημιουργήσει μια αυθόρμητη ανταπόκριση του πελάτη σε περίπτωση που υπάρχει η ανάγκη.

- Η ύπαρξη ενός ψηφιακού εργαλείου επίδειξης του υλικού με όλες τις αναγκαίες πληροφορίες, επιτρέπει την παρουσίαση προϊόντων και υλικών που είναι ογκώδη και είναι αδύνατο να εκτεθούν στον χώρο.

- Η ύπαρξη ενός μικρού εντύπου με τα προϊόντα, τις προδιαγραφές τους και τις τιμές, επίσης βοηθάει στην επικοινωνία.

- Η συνομιλία στον πάγκο με ηλικιωμένα άτομα ή συγγενείς τους, αποτελεί μια ευκαιρία ενημέρωσης και παρουσίασης των κατάλληλων ορθοπεδικών προϊόντων ανάλογα με την πάθηση.

- Τέλος, ο φαρμακοποιός οφείλει να ενημερώσει και τους επαγγελματίες υγείας που είναι στην περιοχή του, όπως γιατρούς και φυσικοθεραπευτές, ώστε να τους πληροφορήσει για τα προϊόντα που διαθέτει και να του συστήσουν την κατάλληλη πελατεία.

Αν διαθέτετε λοιπόν τις προϋποθέσεις, μπορείτε κάλλιστα να δημιουργήσετε ένα τμήμα ορθοπεδικών ακολουθώντας 3 απλούς κανόνες.

Κανόνας 2ος - Συνεχής εκπαίδευση

Είτε πρόκειται για τον τύπο του υλικού, είτε για την επιλογή του μεγέθους, είτε για τις οδηγίες χρήσης, η συμβουλή προς τον πελάτη είναι απαραίτητη.

Συνεπώς, το εξειδικευμένο άτομο του φαρμακείου που είναι υπεύθυνο για αυτήν την κατηγορία πρέπει να είναι κατάλληλα ενημερωμένο.

Κανόνας 3ος - Εμπλακείτε ενεργά

Όταν ο φαρμακοποιός δεν είναι ο άμεσος προμηθευτής του υλικού, είναι δόκιμο ο εξειδικευμένος υπάλληλός του να συνοδεύσει τον ενδιάμεσο προμηθευτή στην οικία του ασθενή, ώστε να εξακριβώσει ότι παραδίδεται το κατάλληλο υλικό προσαρμοσμένο στις ανάγκες του ασθενή.

Ο ίδιος θα πρέπει να ενημερώσει τον ασθενή ή τους συγγενείς του ότι διαθέτουν στο φαρμακείο όλα τα μέσα που θα βοηθήσουν την ποιότητα ζωής του ασθενή στο σπίτι και θα βελτιώσουν την καθημερινότητά του.

Έτσι, χτίζετε μια σχέση εμπιστοσύνης και δημιουργούνται οι προϋποθέσεις για αγορά και άλλων προϊόντων.

 

Η εξυπηρέτηση του ασθενή με υλικό για τη φροντίδα στο σπίτι είναι πραγματικά μια σημαντική υπηρεσία του φαρμακείου και πρέπει να δούμε τα οφέλη στην ολότητά τους.

Εμπορικά, τα περιθώρια κέρδους είναι συνήθως γύρω στο 50% και μπορεί γι' αυτούς που θα επενδύσουν σε αυτήν την κατηγορία να τους δώσει έναν αξιόλογο τζίρο, που μπορεί να φτάσει ακόμα και στο 10% του συνολικού τζίρου του φαρμακείου.

Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή "Charami SA" στο κινητό σας και πάντοτε θα έχετε άμεση και επίκαιρη ενημέρωση για όλα τα θέματα του κλάδου της υγείας, της ομορφιάς και της ευεξίας. Επιλέξτε το αντίστοιχο με τα ενδιαφέροντά σας "κουμπί" και περιηγηθείτε στο περιεχόμενό του!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.