fbpx

Η Φροντίδα Ποδιών στο Επίκεντρο

Τα πόδια μας υποστηρίζουν όλη μέρα και συχνά τα παραμελούμε.

Παραδόξως, η κατηγορία της φροντίδας ποδιών εξακολουθεί να είναι υποτονική στο φαρμακείο, παρόλο που η ανάπτυξή της αποτελεί μια ευκαιρία για τον φαρμακοποιό.

Η Φροντίδα Ποδιών στο Επίκεντρο.

Υπάρχει πληθώρα προϊόντων για τη φροντίδα των ποδιών στα ράφια και στις γόνδολες προβολής του φαρμακείου, όπως ειδικές κρέμες και αποσμητικά ποδιών.

Ο καταναλωτής, τελικά εμπιστεύεται το φαρμακείο για να αναζητήσει προϊόντα περιποίησης.

Υπάρχουν πλέον μάρκες ειδικές για τη φροντίδα των ποδιών που πρωτοπορούν και προτείνουν μια ευρεία ποικιλία προϊόντων για κάθε πρόβλημα.

Εστίαση στην άνεση και την ομορφιά

Καθώς παρατηρούμε μια έκρηξη του αθλητισμού και γενικά της άθλησης σε άτομα 30/40 ετών, θα ήταν σκόπιμο να δοθεί η απαραίτητη έμφαση στο φαρμακείο για την κατηγορία φροντίδας ποδιών γι' αυτά τα άτομα, που με την πάροδο της ηλικίας εμφανίζουν όλο και πιο συχνά κάλλους και σκληρύνσεις.

Στην Ελλάδα, αυτή η κατηγορία δυστυχώς δεν έχει ακόμη τόσο μεγάλη δυναμική, παρόλο που οι συμπολίτες μας είναι όλο και πιο προσεκτικοί στην φροντίδα των ποδιών τους.

Τρανή απόδειξη αποτελούν τα ινστιτούτα μανικιούρ - πεντικιούρ που ανοίγουν σαν μανιτάρια!

Συνεπώς, τα φαρμακεία πρέπει να δουν αυτή την τάση σαν ευκαιρία να επικοινωνήσουν με τον ασθενή πάνω στις παθολογίες των ποδιών δίνοντας έμφαση στην άνεση και την ομορφιά.

Δώστε έμφαση στη συμβουλή

Η ποδολογία είναι ακόμα περισσότερο μια ευκαιρία για τα φαρμακεία, διότι η κατηγορία αντιμετωπίζεται μάλλον ανεπαρκώς σε άλλα κανάλια διανομής, όπου ο πελάτης δεν βρίσκεται ποτέ μαζί με έναν επαγγελματία υγείας.

Βρίσκουμε, ειδικότερα, προϊόντα για την υπεριδρωσία, την κακοσμία, τα προβλήματα τριβής με μια προσέγγιση προστασίας, ακόμη και την επούλωση.

Το φαρμακείο κατέχει σημαντικό ρόλο σε αυτήν την αγορά και έχει όλα τα μέσα για να συνεχίσει να την κατακτά.

Ειδικά φροντίστε τους ηλικιωμένους που χρειάζονται περισσότερες εξηγήσεις, τα άτομα με πελματιαία προβλήματα και τις ανάγκες των διαβητικών.

Δώστε έμφαση στην κατηγορία «διαβητικό πόδι»

Ιδιαίτερα για τους διαβητικούς, οι ασθενείς ευαισθητοποιούνται περισσότερο και αρχίζουν να ψάχνουν για κάλτσες χωρίς ραφή, για παπούτσια με activelex (με μεταβλητό όγκο, NDLR) για να αποτρέψουν κάθε κίνδυνο τραυματισμού...

Οι βλάβες στα πόδια αντιπροσωπεύουν το 25% των νοσηλειών σε αυτούς τους ασθενείς και οι ακρωτηριασμοί το 10 έως 15%.

Είναι απαραίτητο να παρουσιαστούν τα προϊόντα στο πλαίσιο της πρόληψης των τριών μεγάλων προβλημάτων του διαβητικού ποδιού:

Πρώιμη δερματική ξήρανση, επιβράδυνση της μικροκυκλοφορίας και κίνδυνος μυκητίασης.

Οι βλάβες στα πόδια αντιπροσωπεύουν το 25% των νοσηλειών σε αυτούς τους ασθενείς και οι ακρωτηριασμοί το 10 έως 15%.

Δημιουργήστε ειδικό τμήμα στο φαρμακείο

Το φαρμακείο έχει μπροστά του δρόμο για να φροντίσει τα πόδια, δίνοντας έμφαση σε πολλές κατευθύνσεις ταυτόχρονα: την άνεση, την ορθοπεδική, τα σπορ, το διαβητικό πόδι, δημιουργώντας μεγάλες επιχειρηματικές ευκαιρίες με ένα τμήμα ειδικό για όλες αυτές τις υποκατηγορίες...

Επίσης το ορθοπεδικό παπούτσι απαιτεί πολλές επενδύσεις σε απόθεμα, χώρο στο κατάστημα και στη βιτρίνα και χρόνο με τον πελάτη, ειδικά σε άτομα με μειωμένη κινητικότητα.

Μια έξυπνη λύση είναι να παρουσιάζονται σε μια ψηφιακή οθόνη.

Έτσι κάνουν την εμπειρία του πελάτη διασκεδαστική και μοντέρνα.

Εννέα λόγοι για να επικεντρωθείτε στην κατηγορία της φροντίδας ποδιών

1. Η διαχείριση του ποδιού είναι μια πολλά υποσχόμενη αγορά που εξακολουθεί να είναι υποβαθμισμένη στο Ελληνικό φαρμακείο.

2. Οι τύποι καταναλωτών είναι πολλοί (αθλητές, διαβητικοί, ηλικιωμένοι, μοντέρνες γυναίκες κ.λπ.) και συχνά δεν τολμούν να μιλήσουν για τα πόδια τους.

Εξου και το ενδιαφέρον δημιουργίας ενός ειδικού τμήματος έκθεσης των προϊόντων για τα πόδια με εξέχουσα σήμανση.

3. Εννέα στους δέκα ενήλικες υποφέρουν από πόνο στο πόδι, τουλάχιστον μία φορά τον χρόνο.

4. Η προσέγγιση του φαρμακείου για το πόδι αξίζει να αναθεωρηθεί με έναν πιο «glamour» τρόπο προσέλκυσης νέων ενηλίκων.

5. Απαιτείται εμπειρογνωμοσύνη για όσους επιθυμούν να ξεκινήσουν μία δραστηριότητα στην ποδολογία.

6. Η έκθεση των προϊόντων αυξάνει τις πωλήσεις.

Το 80% των ατόμων θα αγόραζε περισσότερα προϊόντα για τα πόδια αν γνώριζαν καλύτερα την προσφορά.

7. Το φαρμακείο είναι το πλέον αξιόπιστο κατάστημα.

Περισσότερο από το 60% των ανθρώπων που αναζητούν προϊόντα για τα πόδια απευθύνονται στο φαρμακείο, διότι θεωρούν την ποιότητα καλύτερη από ό, τι στα σούπερ μάρκετ.

8. Οι καταναλωτές ζητούν τη συμβουλή του φαρμακοποιού τους για να μάθουν πώς να χρησιμοποιούν σωστά τα προϊόντα φροντίδας των ποδιών.

9. Οι φαρμακοποιοί που έχουν κατανοήσει το ενδιαφέρον να ειδικεύονται γύρω από το πόδι αποκομίζουν τα οφέλη αυτής της προσέγγισης.

Πόπη Χαραμή, Φαρμακοποιός
Χαραμή ΑΕ
www.PharmaManage.gr

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή "Charami SA" στο κινητό σας και πάντοτε θα έχετε άμεση και επίκαιρη ενημέρωση για όλα τα θέματα του κλάδου της υγείας, της ομορφιάς και της ευεξίας. Επιλέξτε το αντίστοιχο με τα ενδιαφέροντά σας "κουμπί" και περιηγηθείτε στο περιεχόμενό του!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.