Αρχική Επικοινωνία  Περιοδικό  Αγγελίες 
   

 
Ημερίδες - Συνέδρια
 3η Εκπαιδευτική Διημερίδα - Το Φαρμακείο στην Ελλάδα - Ηράκλειο Κρήτης, 26 & 27/09/2015
 2o Forum + Έκθεση - ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ - Λάρισα, 25/10/2015
 7η Διημερίδα + Έκθεση - ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΥΓΕΙΑΣ + Δορυφορικό Επιστημονικό Συνέδριο Φαρμακευτικής Φροντίδας - Αθήνα, 27 & 28/02/2016
 
 
Εκπαιδευτικά Video
 Δείτε Όλα τα Video
 
 
Πωλήσεις - Μάρκετινγκ
 Ενδυναμώστε την Εικόνα σας
 CRM
 CRM - 6 Βήματα
 Συνδυαστικές Πωλήσεις
 Παγκόσμιες Ημέρες
 Σύγχρονο Μάρκετινγκ
 Γεωμάρκετινγκ
 Φυτικά Καλλυντικά
 Αύξηση Αξίας Πώλησης
 
 
Εκπαίδευση
 Εκπαιδευτικές Ανάγκες
 Εκπαίδευση Προσωπικού
 Εκπαίδευση Φαρμακοποιού
 Σπουδές Φαρμακευτικής
 
 
Επικοινωνία Πελάτη
 Ο Δύσκολος Πελάτης
 Η Πλευρά του Πελάτη
 Αναγνωρίστε τον Πελάτη Σας
 Τύποι Πελατών
 Όλοι οι Πελάτες...
 Κάπνισμα
 Ηλικιωμένοι Πελάτες
 Δέκα Εντολές Εξυπηρέτησης
 Γενόσημα
 
 
Συμβουλή Υγείας
 Φαρμακευτική Φροντίδα
 Ο Πελάτης Θέλει...
 Αδυνάτισμα
 Οσφυαλγίες - Μυαλγίες
 Οι Χρυσοί Κανόνες
 Σεξ και Υγιεινή
 Φροντίδα Ηλικιωμένων
 Εναλλακτικές Θεραπείες
 Διατροφή και Άσκηση
 Φλεβική Ανεπάρκεια
 
 
Συμβουλή Ομορφιάς
 Αντιγήρανση
 Μαύρισμα και Προστασία
 Ανδρική Φροντίδα
 Τα Premium Καλλυντικά
 Χρονοβιολογία - Αδυνάτισμα
 Προβλήματα Μαλλιών
 Γηρασμένο Δέρμα
 
 
Διοίκηση
 Επιχειρηματίας
 Για να Κερδίζετε Χρόνο
 QUICK BUSINESS REVIEW
 Ανάθεση Αρμοδιοτήτων
 Ποιότητα Υπηρεσιών
 Η Εξέλιξη του Manager
 Επιχειρησιακή Στρατηγική
 Επιχειρηματικό Περιβάλλον
 Η Τέχνη της Διοίκησης
 Ελκυστικό Φαρμακείο
 
 
Διοίκηση Προσωπικού
 Ο Συνεργάτης Μας
 Η Χρήση της Εξουσίας
 Διοίκηση Προσωπικού
 Επικοινωνία με Διαφάνεια
 Σεβασμός
 Αξιολογήστε τις Ικανότητες
 Ομαδικό Πνεύμα
 
 
Merchandising
 Η Σκηνοθεσία των Προϊόντων
 Θεματική Προβολή
 Έξυπνη Βιτρίνα
 Διάταξη Προϊόντων
 Προβολές την Άνοιξη
 Αυτοδιαγνωστικά
 Περιττές Μάρκες
 Τα 6 Μυστικά
 Αξιοποιήστε τις Προβολές
 Συμπληρώματα Διατροφής
 
 
Οργάνωση Προϊόντων
 Επιλογή Νέων Προϊόντων
 Η Βιτρίνα
 Οργάνωση Προβολών
 Σημάνσεις στα Προϊόντα
 Το Προωθητικό Υλικό
 Παραφάρμακα
 Έρευνα Ανταγωνισμού
 Βρεφική Διατροφή
 
 
Οι Προμηθευτές
 Βελτιώστε τις Σχέσεις Σας
 Εμπορικοί Όροι
 Εμπορική Συνεργασία
 Η Παγίδα των Εκπτώσεων
 Βελτιώστε τις Αγορές
 Διαπραγμάτευση - Αγορές
 
 
Διαχείριση
 Τo Κέρδος
 Οι Δαπάνες
 Το Άγχος των Πληρωμών
 Η Καλύτερη Επένδυση
 Στατιστικά
 Ο Πελάτης Κάνει τη Διαφορά
 Χρηματοδότηση
 Αντισταθμίσετε την Κρίση
 Διαχείριση του Χρόνου
 Eκπτώσεις με Mέτρο
 Κρίση στο Φαρμακείο
 
 
Επενδύσεις
 Γνωρίζετε τι Αγοράζετε;
 Μετοχές και Τζόγος
 Να Σκέπτεστε Προσεκτικά
 Κατανομή Κεφαλαίων
 Ρίσκο και Κέρδος
 Αντιστάθμιση
 Oι 10 + 2 Χρυσές Εντολές
 
 
Το Επάγγελμα
 Οδηγός Επιβίωσης
 Το Φαρμακείο στην Ελλάδα
 Ο Ρόλος του Φαρμακοποιού
 Τα Δίκτυα Φαρμακείων
 Ανακατατάξεις...
 Κλινικός Φαρμακοποιός
 Φυτοθεραπεία
 Ανοίγοντας Φαρμακείο
 Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη
 Η Νέα Οικονομία
 Νέο Περιβάλλον
 10 Επαγγελματικές Ιδέες
 
 
Τεχνολογία - Λογισμικό
 Επιλογή Λογισμικού
 Έξυπνο Λογισμικό
 Ηλεκτρονικός Πελάτης
 Συστήματα Αυτοματισμού
 Ψηφιακή Επικοινωνία
 Η Διαχείριση του Stock
 Ηλεκτρονικό Εμπόριο
 Διαδικτυακά Κοινωνικά Δίκτυα
 Άλμα στο Εμπόριο
 Δημιουργία Ιστοσελίδας
 Ο Δωδεκάλογος του Ηλεκτρονικού Εμπορίου
 
 
Εξοπλισμός
 Ένα «Καλό» Φαρμακείο
 Λόγοι για Ανακαίνιση
 10 Χρυσές Συμβουλές
 Πράσινο Φαρμακείο
 Εμπορική Αρχιτεκτονική
 Το Εργαστήριο
 Ανακαίνιση - Κατασκευή Φαρμακείου
 Ριζική ή Επιμέρους Ανακαίνιση
 
 
Πιστότητα Πελάτη
 Υγεία και Ομορφιά
 Διαχείριση Σχέσεων
 Πιστότητα Πελάτη
 Προσδοκίες Πελάτη
 
 
Σεμινάρια
 Η Επικοινωνία Πελάτη
 PHARMACY manager 1
 PHARMACY manager 2
 
 
Σχέσεις με το Δημόσιο
 Κώδικας Δεοντολογίας
 Χορήγηση Άδειας
 Προδιαγραφές Iδρύσεως
 
 
Η Αγορά
 Τα Νέα σε Όλο τον Κόσμο
 Κατάλογος Εταιρειών
 
 
Τι Γίνεται;
 Εκδηλώσεις
 Videos
 Συνεντεύξεις - Ανακοινώσεις
 
 
Ας Χαλαρώσουμε...
 Cartoons
 Ανέκδοτα
 Videos
 Το Ελληνικό Κράτος
 
 
Δείτε τις Υπηρεσίες Μας!
 Οι 9 Τομείς της Χαραμή ΑΕ
 
 
Επικαιρότητα
 Ενδιαφέροντα Άρθρα
 
 
 
     
 

Ομαδικό Πνεύμα για
Καλύτερες Πωλήσεις

Χρησιμοποιώντας τις πιο απλές μεθόδους μέχρι τις πιο εξελιγμένες του σύγχρονου marketing, η ενεργοποίηση των πωλήσεων είναι πάνω απ’ όλα μια υπόθεση διάθεσης και θέλησης των ατόμων μιας επιχείρησης.

Όταν όλη η ομάδα του Φαρμακείου εργάζεται καθημερινά για έναν κοινό σκοπό, για έναν κοινό στόχο, το αντίκτυπο στην αύξηση των πωλήσεων είναι αναμφισβήτητο!

Η Κατερίνα, η Μαρία, ο Κώστας…

Όποια και αν είναι η αρμοδιότητα κάθε ατόμου της ομάδας (από το φαρμακοποιό και τους συνεργάτες της ομάδας του), αυτοί οι άνθρωποι πρέπει να μοιράζονται το ίδιο πάθος και να υιοθετούν τις ίδιες προκλήσεις.

Πρέπει να δημιουργούν με όλα τα μέσα, πιστό πελατολόγιο στο φαρμακείο στηριζόμενοι κυρίως στη σωστή προσέγγιση και συμβουλή υγείας και στην άριστη εξυπηρέτηση του πελάτη-ασθενή.

Αυτά τα δύο στοιχεία είναι τα πλέον σημαντικά για την αύξηση των πωλήσεων.
 
Χάρη στην ομαδική εργασία και το ομαδικό πνεύμα που εμφυσάται από τον ίδιο το Φρμακοποιό-Επιχειρηματία, τα θετικά αποτελέσματα είναι δεδομένα και φυσικά οι προσπάθειες επιβραβεύονται.

Η εμπειρία έδειξε ότι με θέληση και επαγγελματισμό σε κάθε προσπάθεια, αλλά και με φαντασία και ενθουσιασμό απ’ όλα τα άτομα της ομάδας μπορούμε να κατακτήσουμε το βουνό!

Αναμφισβήτητα η συμβουλευτική προσέγγιση της ομάδας του Φαρμακείου προς τον πελάτη-ασθενή είναι ένα σημαντικό ατού και μια υπηρεσία προστιθεμένης αξίας που δημιουργεί πιστό πελατολόγιο, αναδεικνύει την επιστημονική εικόνα του Φαρμακείου και κατ’ επέκταση αυξάνει τις πωλήσεις.

Ομαδική Εργασία

Για να «τολμήσει» όμως κάποιος να συμβουλεύσει τον πελάτη πρέπει να έχει την κατάλληλη εκπαίδευση όχι μόνο στα προϊόντα, φάρμακα ή παραφάρμακα και στις παθήσεις που τα συνοδεύουν, αλλά και σε τεχνικές επικοινωνίας συμβούλου/ασθενή.

Η πιο σημαντική ενέργεια εδώ είναι να ανοίξουμε το διάλογο με ερωτήσεις και να ακούσουμε τον ασθενή ή μη ασθενή πελάτη μας.

Το «να ακούσουμε τον πελάτη» και να επεξεργαστούμε τα στοιχεία και τους δείκτες που μας δίνει, θα επιτρέψει στη συνέχεια να διαμορφώσουμε την λεκτική μας επικοινωνία πάνω στο αναζητούμενο από αυτόν όφελος.

Αυτή η τόσο σημαντική ενέργεια θα δημιουργήσει μια σχέση εμπιστοσύνης πριν ακόμη του προτείνουμε μία λύση. Στη φάση δε της πρότασης προϊόντος, προσοχή η προσέγγισή μας να είναι απλά συμβουλευτική, με ενδιαφέρον για το πρόβλημά του και όχι πιεστική για αγορά.

Δείχνοντας ενδιαφέρον στον πελάτη τον κάνουμε να αισθανθεί σημαντικός, ότι τον ακούσαμε ενεργά, τον καταλάβαμε και ότι η ακόλουθη πρότασή μας σε προϊόν ή σε συνδυαστικά, συμπληρωματικά προϊόντα είναι για το όφελος της υγείας του ή της ομορφιάς του.

Και ας μη ξεχνάτε βέβαια ότι πουλάμε καλά αυτό που γνωρίζουμε καλά!

Αύξηση Αξίας Πώλησης

Προσδοκίες του Πελάτη


Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων
 

Φυτικά Καλλυντικά και Συμπεριφορά Καταναλωτή

 CRM

CRM - 6 Βήματα

Συνδυαστικές Πωλήσεις

Η Αξία της Γνώσης του Μάρκετινγκ 

Η Ποιότητα των Υπηρεσιών

CRM και Διαχείριση Πελατών

Η Έννοια της Προστιθέμενης Αξίας

Γεωμάρκετινγκ

Εμπορική Αρχιτεκτονική Φαρμακείου

Διαβήτης

Ο Ρόλος του Φαρμακοποιού

Στυτική Δυσλειτουργία

Η Διαμόρφωση του Χώρου

 Σύγχρονο Μάρκετινγκ

Παγκόσμιες Ημέρες

     
10  
     
 

 

 

 
 
 
 
 
 
username
 
password
 
Εγγραφή Φαρμακοποιού
Υπενθύμιση κωδικού
 
 
 
Εγγραφείτε στο Newsletter για να λαμβάνετε σε τακτά χρονικά διαστήματα ενημερωτικά e-mails με νέα και εξελίξεις.
 
όνομα
 
e-mail
 

Change Image
 
Πληκτρολογήστε τον ως άνωθεν κωδικό όπως ακριβώς τον βλέπετε στο παρακάτω πεδίο.