Αρχική Επικοινωνία  Περιοδικό  Media  Αγγελίες 
   

 
Ημερίδες - Συνέδρια
 6η Διημερίδα + Έκθεση - ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΥΓΕΙΑΣ - Αθήνα, 14 & 15/02/2015
 2η Διημερίδα - Το Φαρμακείο στην Ελλάδα - Ηράκλειο Κρήτης, 27 & 28/09/2014
 1ο Forum - Φαρμακείο & ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΘΕΡΑΠΕΙΕΣ - Αθήνα, 01/06/14
 1ο Συνέδριο - Βουκουρέστι, Ρουμανία: 19 - 21/06/13
 2o Forum + Έκθεση - ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ - Αθήνα 22/11/2015
 
 
Σεμινάρια
 Η Επικοινωνία Πελάτη στο Φαρμακείο
 PHARMACY manager Σεμινάρια Φαρμακοποιών με Δυνατότητες Εξατομικευμένων Εφαρμογών
 PHARMACY manager
 
 
Πιστότητα Πελάτη
 Υπηρεσία Προνομίων «Υγεία και Ομορφιά»
 Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων
 Πιστότητα Πελάτη
 Προσδοκίες του Πελάτη
 
 
Πωλήσεις - Μάρκετινγκ
 Ενδυναμώστε την Εικόνα σας
 CRM
 Συνδυαστικές Πωλήσεις
 CRM - 6 Βήματα
 Παγκόσμιες Ημέρες
 Σύγχρονο Μάρκετινγκ
 Γεωμάρκετινγκ
 Φυτικά Καλλυντικά και Συμπεριφορά Καταναλωτή
 
 
Εκπαίδευση
 Εκπαιδευτικές Ανάγκες
 Εκπαίδευση Προσωπικού
 Εκπαίδευση Φαρμακοποιού
 Σπουδές Φαρμακευτικής
 
 
Επικοινωνία Πελάτη
 Ο Δύσκολος Πελάτης
 Η Πλευρά του Πελάτη
 Αναγνωρίστε τον Πελάτη Σας
 Τύποι Πελατών
 Όλοι οι Πελάτες...
 Κάπνισμα
 Ηλικιωμένοι Πελάτες
 Δέκα Εντολές Εξυπηρέτησης
 Γενόσημα
 
 
Συμβουλή Υγείας
 Φαρμακευτική Φροντίδα
 Ο Πελάτης Θέλει...
 Αδυνάτισμα
 Οσφυαλγίες - Μυαλγίες
 Οι Χρυσοί Κανόνες
 Σεξ και Υγιεινή
 Φροντίδα Ηλικιωμένων
 Εναλλακτικές Θεραπείες
 Διατροφή και Άσκηση
 Φλεβική Ανεπάρκεια
 
 
Συμβουλή Ομορφιάς
 Αντιγήρανση
 Μαύρισμα και Προστασία
 Ανδρική Φροντίδα
 Τα Premium Καλλυντικά
 Χρονοβιολογία και Αδυνάτισμα
 Προβλήματα Μαλλιών
 Η Φροντίδα του Γηρασμένου Δέρματος
 
 
Διοίκηση
 Επιχειρηματίας
 Για να Κερδίζετε Χρόνο
 Ανάθεση Αρμοδιοτήτων
 Ποιότητα Υπηρεσιών
 Η Εξέλιξη του Manager
 Επιχειρησιακή Στρατηγική
 Επιχειρηματικό Περιβάλλον
 Η Τέχνη της Διοίκησης
 
 
Διοίκηση Προσωπικού
 Ο Συνεργάτης Μας
 Η Χρήση της Εξουσίας
 Διοίκηση Προσωπικού
 Επικοινωνία με Διαφάνεια
 Σεβασμός
 Αξιολογήστε τις Ικανότητες
 Ομαδικό Πνεύμα
 
 
Merchandising
 Η Σκηνοθεσία των Προϊόντων
 Θεματική Προβολή
 Έξυπνη Βιτρίνα
 Διάταξη Προϊόντων
 Προβολές την Άνοιξη
 Αυτοδιαγνωστικά
 Περιττές Μάρκες
 Τα 6 Μυστικά
 Αξιοποιήστε τις Προβολές
 
 
Οργάνωση Προϊόντων
 Επιλογή Νέων Προϊόντων
 Η Βιτρίνα
 Οργάνωση Προβολών
 Σημάνσεις στα Προϊόντα
 Το Προωθητικό Υλικό
 Αναδεικνύοντας τα Παραφάρμακα
 Έρευνα Ανταγωνισμού
 
 
Οι Προμηθευτές
 Βελτιώστε τις Σχέσεις Σας
 Εμπορικοί Όροι
 Εμπορική Συνεργασία
 Η Παγίδα των Εκπτώσεων
 Βελτιώστε τις Αγορές
 Διαπραγμάτευση για Επιτυχημένες Αγορές
 
 
Διαχείριση
 Τo Κέρδος
 Οι Δαπάνες
 Το Άγχος των Πληρωμών
 Η Καλύτερη Επένδυση
 Στατιστικά
 Ο Πελάτης Κάνει τη Διαφορά
 Χρηματοδότηση
 Αντισταθμίσετε την Οικονομική Κρίση
 Διαχείριση του Χρόνου Στο Φαρμακείο
 Eκπτώσεις με Mέτρο
 
 
Επενδύσεις
 Γνωρίζετε τι Αγοράζετε;
 Μετοχές και Τζόγος
 Να Σκέπτεστε Προσεκτικά
 Κατανομή Κεφαλαίων
 Ρίσκο και Κέρδος
 Αντιστάθμιση
 Oι 10 + 2 Χρυσές Εντολές
 
 
Το Επάγγελμα
 Οδηγός Επιβίωσης
 Το Φαρμακείο στην Ελλάδα
 Ο Ρόλος του Φαρμακοποιού
 Τα Δίκτυα Φαρμακείων
 Ανακατατάξεις...
 Κλινικός Φαρμακοποιός
 Φυτοθεραπεία
 Ανοίγοντας Φαρμακείο με Λίγα Χρήματα
 Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη
 Η Νέα Οικονομία του Φαρμακείου
 
 
Τεχνολογία - Λογισμικό
 Επιλογή Λογισμικού
 Έξυπνο Λογισμικό
 Ηλεκτρονικός Πελάτης
 Συστήματα Αυτοματισμού
 Ψηφιακή Επικοινωνία
 Η Διαχείριση του Stock
 Ηλεκτρονικό Εμπόριο
 Διαδικτυακά Κοινωνικά Δίκτυα
 Κάνοντας το "Άλμα" στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο
 
 
Εξοπλισμός
 Ένα «Καλό» Φαρμακείο
 Λόγοι για Ανακαίνιση
 10 Χρυσές Συμβουλές
 Πράσινο Φαρμακείο
 Εμπορική Αρχιτεκτονική
 Το Εργαστήριο του Φαρμακείου
 
 
Σχέσεις με το Δημόσιο
 Κώδικας Δεοντολογίας
 Χορήγηση Άδειας
 Προδιαγραφές Iδρύσεως
 
 
Η Αγορά
 Τα Νέα σε Όλο τον Κόσμο
 Κατάλογος Εταιρειών
 
 
Τι Γίνεται;
 Συνέδρια - Ημερίδες - Ομιλίες - Εκθέσεις - Εκδηλώσεις - Σεμινάρια
 
 
Τι Λέει Η Αγορά;
 Videos
 Συνεντεύξεις - Ανακοινώσεις
 
 
Ας Χαλαρώσουμε...
 Cartoons
 Ανέκδοτα
 Videos
 Το Ελληνικό Κράτος
 
 
Δείτε τις Υπηρεσίες Μας!
 Δείτε τους 9 Τομείς, Δραστηριότητας και Υπηρεσίες της Χαραμή Α.Ε.
 
 
 
     
 

Ομαδικό Πνεύμα για
Καλύτερες Πωλήσεις

Χρησιμοποιώντας τις πιο απλές μεθόδους μέχρι τις πιο εξελιγμένες του σύγχρονου marketing, η ενεργοποίηση των πωλήσεων είναι πάνω απ’ όλα μια υπόθεση διάθεσης και θέλησης των ατόμων μιας επιχείρησης.

Όταν όλη η ομάδα του Φαρμακείου εργάζεται καθημερινά για έναν κοινό σκοπό, για έναν κοινό στόχο, το αντίκτυπο στην αύξηση των πωλήσεων είναι αναμφισβήτητο!

Η Κατερίνα, η Μαρία, ο Κώστας…

Όποια και αν είναι η αρμοδιότητα κάθε ατόμου της ομάδας (από το φαρμακοποιό και τους συνεργάτες της ομάδας του), αυτοί οι άνθρωποι πρέπει να μοιράζονται το ίδιο πάθος και να υιοθετούν τις ίδιες προκλήσεις.

Πρέπει να δημιουργούν με όλα τα μέσα, πιστό πελατολόγιο στο φαρμακείο στηριζόμενοι κυρίως στη σωστή προσέγγιση και συμβουλή υγείας και στην άριστη εξυπηρέτηση του πελάτη-ασθενή.

Αυτά τα δύο στοιχεία είναι τα πλέον σημαντικά για την αύξηση των πωλήσεων.
 
Χάρη στην ομαδική εργασία και το ομαδικό πνεύμα που εμφυσάται από τον ίδιο το Φρμακοποιό-Επιχειρηματία, τα θετικά αποτελέσματα είναι δεδομένα και φυσικά οι προσπάθειες επιβραβεύονται.

Η εμπειρία έδειξε ότι με θέληση και επαγγελματισμό σε κάθε προσπάθεια, αλλά και με φαντασία και ενθουσιασμό απ’ όλα τα άτομα της ομάδας μπορούμε να κατακτήσουμε το βουνό!

Αναμφισβήτητα η συμβουλευτική προσέγγιση της ομάδας του Φαρμακείου προς τον πελάτη-ασθενή είναι ένα σημαντικό ατού και μια υπηρεσία προστιθεμένης αξίας που δημιουργεί πιστό πελατολόγιο, αναδεικνύει την επιστημονική εικόνα του Φαρμακείου και κατ’ επέκταση αυξάνει τις πωλήσεις.

Ομαδική Εργασία

Για να «τολμήσει» όμως κάποιος να συμβουλεύσει τον πελάτη πρέπει να έχει την κατάλληλη εκπαίδευση όχι μόνο στα προϊόντα, φάρμακα ή παραφάρμακα και στις παθήσεις που τα συνοδεύουν, αλλά και σε τεχνικές επικοινωνίας συμβούλου/ασθενή.

Η πιο σημαντική ενέργεια εδώ είναι να ανοίξουμε το διάλογο με ερωτήσεις και να ακούσουμε τον ασθενή ή μη ασθενή πελάτη μας.

Το «να ακούσουμε τον πελάτη» και να επεξεργαστούμε τα στοιχεία και τους δείκτες που μας δίνει, θα επιτρέψει στη συνέχεια να διαμορφώσουμε την λεκτική μας επικοινωνία πάνω στο αναζητούμενο από αυτόν όφελος.

Αυτή η τόσο σημαντική ενέργεια θα δημιουργήσει μια σχέση εμπιστοσύνης πριν ακόμη του προτείνουμε μία λύση. Στη φάση δε της πρότασης προϊόντος, προσοχή η προσέγγισή μας να είναι απλά συμβουλευτική, με ενδιαφέρον για το πρόβλημά του και όχι πιεστική για αγορά.

Δείχνοντας ενδιαφέρον στον πελάτη τον κάνουμε να αισθανθεί σημαντικός, ότι τον ακούσαμε ενεργά, τον καταλάβαμε και ότι η ακόλουθη πρότασή μας σε προϊόν ή σε συνδυαστικά, συμπληρωματικά προϊόντα είναι για το όφελος της υγείας του ή της ομορφιάς του.

Και ας μη ξεχνάτε βέβαια ότι πουλάμε καλά αυτό που γνωρίζουμε καλά!

Προσδοκίες του Πελάτη

Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων
 

Φυτικά Καλλυντικά και Συμπεριφορά Καταναλωτή

 CRM

CRM - 6 Βήματα

Συνδυαστικές Πωλήσεις

Η Αξία της Γνώσης του Μάρκετινγκ 

Η Ποιότητα των Υπηρεσιών

CRM και Διαχείριση Πελατών

Η Έννοια της Προστιθέμενης Αξίας

Γεωμάρκετινγκ

Εμπορική Αρχιτεκτονική Φαρμακείου

Διαβήτης

Ο Ρόλος του Φαρμακοποιού

Στυτική Δυσλειτουργία

Η Διαμόρφωση του Χώρου

 Σύγχρονο Μάρκετινγκ

Παγκόσμιες Ημέρες

     
10  
     
 

 

 

 
 
 
 
 
 
username
 
password
 
Εγγραφή Φαρμακοποιού
Υπενθύμιση κωδικού
 
 
 
Εγγραφείτε στο Newsletter για να λαμβάνετε σε τακτά χρονικά διαστήματα ενημερωτικά e-mails με νέα και εξελίξεις.
 
όνομα
 
e-mail
 

Change Image
 
Πληκτρολογήστε τον ως άνωθεν κωδικό όπως ακριβώς τον βλέπετε στο παρακάτω πεδίο.