Merchandizing: Η Σκηνοθεσία των Προϊόντων

Πάνω από το 50% των αποφάσεων αγοράς λαμβάνονται από τον πελάτη μέσα στο σημείο πώλησης.

Ο όρος Μerchandizing αναφέρεται στην όλη "σκηνοθεσία" της ανάδειξης των προϊόντων στο χώρο πώλησης.

Αξίζει πάντοτε να θυμόμαστε ότι ο τρόπος που παρουσιάζονται τα προϊόντα επηρεάζει καταλυτικά την αγορά τους από τον καταναλωτή.

Merchandizing: Η Σκηνοθεσία των Προϊόντων

Καθώς οι κωδικοί που προτείνονται από τις εταιρείες-προμηθευτές όλο και αυξάνονται, χρειάζεται προσεκτική μελέτη της τοποθέτησης και παρουσίασής τους στο χώρο του φαρμακείου.

Η παρουσία υπερβολικής ποσότητας προϊόντων και μαρκών σε ένα χώρο, που δεν επιτρέπει τη σωστή προβολή τους και την οπτική επικοινωνία τους με τον καταναλωτή δεν βοηθάει τις πωλήσεις, αλλά προκαλεί το αντίθετο αποτέλεσμα...

Καθώς ο πελάτης δυσκολεύεται να βρει αυτό που ζητάει ή μπερδεύεται από την πληθώρα και τη μη σωστή τακτοποίηση των προϊόντων και τελικά δεν αγοράζει!

Το Μerchandizing, λοιπόν, περιλαμβάνει την προσεγμένη επιλογή και τοποθέτηση των προϊόντων στα ράφια, με τη σήμανση της μάρκας ή κατηγορίας τους και την τιμή τους.

Υπάρχουν -- μεταξύ και άλλων -- Τρεις βασικές μέθοδοι Merchandizing:

Merchandizing: Η Σκηνοθεσία των Προϊόντων

1. Το Μerchandizing οργάνωσης ανά κατηγορία ή ανά μάρκα:

Στόχο έχει να διευκολύνει την εύκολη οπτική επικοινωνία με τον πελάτη και την εύκολη αναγνώριση των αναγκών του, μέσω της κατάλληλης σήμανσης των προϊόντων.

2. Το Μerchandizing διαχείρισης:

Στόχο έχει τη μέγιστη απόδοση ραφιού. Στην περίπτωση αυτή, η προβολή των προϊόντων συνδέεται με τον τζίρο που πραγματοποιούν.

Η επιλογή των προϊόντων και ο χώρος που καταλαμβάνουν στο ράφι γίνεται ανάλογα με την εμπορική τους απόδοση, με στόχο την καλή εμπορική διαχείριση των αγορών και του stock του φαρμακείου.

3. Το Μerchandizing προβολής:

Στόχο έχει το να αυξηθεί η ελκυστικότητα των προϊόντων μέσω της ιδιαίτερης παρουσίασής τους. Αυτό επιτυγχάνεται με μία πιο επιδεικτική τοποθέτησή τους σε μια γόνδολα, ένα τραπεζάκι ή ένα stand προβολής.

Οι ενέργειες του Μerchandizing βοηθούνται από διάφορα προωθητικά υλικά, όπως οι δείκτες ραφιών, τα stands πάγκου, οι καρτολίνες πάγκου ή βιτρίνας και πολλά άλλα.

PHARMACY management ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ e-Learning

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.