Η Σωστή Χρήση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης

Ο Στόχος

Όταν πρόκειται για την επαγγελματική παρουσία σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο στόχος σας πρέπει να είναι σαφής.

Πρέπει να επιλέξετε το κατάλληλο μέσο και εργαλείο επικοινωνίας.

Αν ο στόχος είναι η δέσμευση, τότε ηλεκτρονικές πλατφόρμες, όπως το Facebook και το Twitter είναι αρκετές.

Αντιθέτως, αν αναζητάτε μια πλατφόρμα όπου πρωταγωνιστικό ρόλο έχουν η εκπαίδευση και η εκμάθηση, τότε η καλύτερη επιλογή είναι οι πλατφόρμες στις οποίες έχουν πρόσβαση μόνοι οι φαρμακοποιοί.

Από την άλλη, η χρήση των blogs προτείνεται περισσότερο για την ενημέρωση του κοινού σε θέματα υγείας.

Η Σωστή Χρήση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης

Προσωπικές Συζητήσεις

Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι χρήσιμα για την επικοινωνία με το κοινό αλλά φυσικά, δεν αποτελούν τα κατάλληλα εργαλεία επικοινωνίας για προσωπικές συζητήσεις.

Μπορεί να είναι ιδανική πλατφόρμα για την ανταλλαγή πληροφοριών με τους πελατες σχετικά με γενικά θέματα, αλλά δεν γίνεται να αποκαλύπτετε πληροφορίες για την υγεία ενός ασθενή σε αυτά, ακόμη και αν είναι δυνατή η συζήτηση μέσω προσωπικών μηνυμάτων, καθώς δεν πρόκειται για μέσα όπου υπάρχει απόλυτη προστασία και εμπιστευτικότητα.

Σαφή Όρια

Ανεξάρτητα από το μέσο κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιείτε, θα πρέπει να θέσετε σαφή όρια όσον αφορά την επαγγελματική και την προσωπική χρήση αυτού.

Για παράδειγμα, αν χρησιμοποιείτε την ηλεκτρονική πλατφόρμα Facebook, θα πρέπει να έχετε ένα λογαριασμό για επαγγελματική χρήση και διαφορετικό λογαριασμό για προσωπική χρήση.

Το Κοινό

Είναι τόσο μεγάλο το κοινό που χρησιμοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπου είναι αδύνατο να γνωρίζετε σε ποιους απευθύνεστε.

Οι πληροφορίες που μοιράζεστε θα πρέπει να έχουν γενικό χαρακτήρα, με απλό λόγο χωρίς εξειδικευμένους, επιστημονικούς όρους.

Ύφος και Περιεχόμενο

Οι κανόνες επικοινωνίας που ισχύουν στην καθημερινότητά μας όταν απευθυνόμαστε στους πελάτες ή στους συνεργάτες μας, πρέπει να είναι οι ίδιοι με αυτούς που θα έχουμε και στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης.

Το ύφος σας δεν πρέπει να είναι εξεζητημένο αλλά να έχει απλό λεξιλόγιο, παρουσιάζοντας παραδείγματα τα οποία θα ενισχύουν τις απόψεις σας, προστατεύοντας πάντα τα προσωπικά δεδομένα. Μη ξεχνάτε ότι οι πληροφορίες που μοιράζεστε στα social media μπορεί να έχουν σημαντικές συνέπειες.

Η Σωστή Χρήση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης 2

Ενδιαφέρον και Συμμετοχή

Η φύση των social media είναι τέτοιου είδους ώστε προσκαλεί τα άτομα που τα χρησιμοποιούν να μοιραστούν πληροφορίες, να ανταλλάξουν απόψεις και προωθεί την επικοινωνία μέσω προσωπικών ή δημόσιων μηνυμάτων.

Ο καθένας έχει διαφορετική άποψη και βλέπει από διαφορετική οπτική γωνία κάποια θέματα και συζητήσεις.

Πρόκειται για μια αμφίδρομη διαδρομή επικοινωνίας και οι ιατροί πρέπει να είναι μέρος της ανάγκης αυτής για συζήτηση.

Συγκεκριμένη Πολιτική

Οι φαρμακοποιοί πρέπει να χρησιμοποιούν συγκεκριμένη πολιτική για τη χρήση social media για την ενίσχυση της επικοινωνίας με τους πελάτες, για να κοινοποιούν πληροφορίες ή και για τα δύο.

Όταν είναι απαραίτητο, μπορούν να επιλέξουν σε ποιες ερωτήσεις και σε ποια σχόλια θα απαντήσουν.

Όταν έχουν μια κατευθυντήρια γραμμή ως προς τη χρήση των μέσων, στέλνουν ένα συγκεκριμένο μήνυμα στο κοινό.

Η ίδια πολιτική θα πρέπει είναι να γνωστή στο προσωπικό, στους πελάτες, τους συναδέλφους και στους επαγγελματίες υγείας με τους οποίους συνεργάζεστε.

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.