O Παιδικός Πυρετός στο Φαρμακείο

Ένα από τα κύρια συμπτώματα ότι ένα παιδάκι έχει αρρωστήσει είναι ο πυρετός.

Αυτός είναι που θα οδηγήσει τον αγχωμένο γονιό στο Φαρμακείο σας για να ζητήσει τη συμβουλή σας πριν απευθυνθεί στον παιδίατρο.

Οργανώστε λοιπόν τη ραφιέρα σας με τέτοιο τρόπο ώστε να διευκολύνετε τις αγορές του και κάντε τις κατάλληλες ερωτήσεις για να αξιολογήσετε τη σοβαρότητα του εκάστοτε περιστατικού.

Η αγορά ενός αντιπυρετικού στο Φαρμακείο αποτελεί μια κοινότυπη αγορά, πίσω όμως από τον πυρετό μπορεί να κρύβεται κάποια σοβαρή παιδική ασθένεια που θα πρέπει να ανακαλύψετε.

Κάτι τέτοιο θα γίνει θέτοντας τις κατάλληλες ερωτήσεις.  

Κατά κανόνα είναι άσκοπο να κάνετε «ανάκριση» στον πελάτη σας, που στο κάτω κάτω της γραφής δεν σας ζητάει και τίποτα ιδιαίτερο.

O Παιδικός Πυρετός στο Φαρμακείο

Θα μπορούσατε όμως, μόλις με μια ερώτηση να εξασφαλίσετε ότι θα πάρει το κατάλληλο αντιπυρετικό και τη σωστή δοσολογία.

Να είστε επιφυλακτικοί, γιατί συνήθως οι πελάτες σας θεωρούν αυτονόητα κάποια πράγματα και ξεχνούν να σας τα πουν.

Αν μια μαμά έρθει αγχωμένη στο φαρμακείο, πιθανότατα μπορεί να ξεχάσει να σας πει ότι η ασπιρίνη είναι για το μωρό της, που είναι μόλις 6 μηνών.

Για την αγχωμένη μαμά που φεύγει από το σπίτι με την εικόνα του άρρωστου μωρού της είναι προφανές, αλλά όχι και για εσάς.

Η κλασική ερώτηση που πρέπει να θέσετε είναι: «Είναι για εσάς ή για το παιδί σας;» για να μπορέσετε να αποφύγετε κάποιο λάθος στη δοσολογία.

Ειδικά στην περίπτωση που η ηλικία του παιδιού είναι πολύ μικρή, μην διστάσετε να κάνετε και συμπληρωματικές ερωτήσεις όπως: «Το παιδάκι σας έχει υψηλό πυρετό;» ή «Το θέλετε απλώς για να υπάρχει στο σπίτι ή επειδή το παιδάκι σας είναι άρρωστο;», «Το θέλετε για να αντιμετωπίσετε τον πόνο ή για να «πέσει» ο πυρετός;»

Έτσι, θα μπορέσετε να επιβεβαιώσετε ότι το αντιπυρετικό που θα χορηγήσετε είναι κατάλληλο για την πάθηση που υποπτεύεστε ότι έχει το παιδί.

Τονίστε επίσης και προειδοποιήστε τις μητέρες ότι η ταυτόχρονη χορήγηση φαρμάκων με διαφορετική ονομασία, αλλά την ίδια δραστική ουσία μπορεί να προκαλέσει τοξική υπερδοσολογία.

Μην παραλείψετε τέλος να δώσετε τις συμβουλές για να μην αφυδατωθεί το βρέφος από τον υψηλό πυρετό.

O Παιδικός Πυρετός στο Φαρμακείο 2

Η Ερώτηση «Κλειδί» για τη Σωστή Διάγνωση

Μια κύρια ερώτηση είναι ουσιώδης για να αξιολογήστε τη σοβαρότητα του περιστατικού και για να καθορίσετε από πού πηγάζει η διάγνωσή σας.

Η απάντηση σε αυτήν την ερώτηση θα πρέπει να είναι μονολεκτική, με ένα ναι ή με ένα όχι…

Για παράδειγμα «Έχει πυρετό;», «Πάνω από 38,5;».

Η απάντηση στη συνέχεια θα σας κατευθύνει αν πρόκειται για μια παθολογία που οφείλεται σε κάποιον ιό ή σε αλλεργία ή σε κάποιο βακτήριο.

Αν για κάθε παθολογία έχετε και τις κατάλληλες ερωτήσεις θα διευκολυνθείτε και θα κερδίσετε χρόνο.

Οι «Απαγορευμένες» Λέξεις στο Φαρμακείο

Συχνά έχουμε την τάση να χρησιμοποιούμε την άρνηση σε αυτά που λέμε.

Για παράδειγμα λέμε συχνά: «Να μην ανησυχείτε».

Ο πελάτης σας θα κρατήσει την λέξη ανησυχείτε σε αυτήν την περίπτωση και θα μείνει με την αρνητική εντύπωση.

Μπορείτε καλύτερα να πείτε «Μείνετε ήσυχος …», «Ηρεμήστε…», που δημιουργούν ένα αίσθημα σταθερότητας και ηρεμίας.    

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.