ΕΡΕΥΝΑ: Ποιες Υπηρεσίες Περιμένουν οι Ασθενείς σας;

Πώς θα Είναι το Φαρμακείο του Αύριο;

Η έρευνα «Το Φαρμακείο του Μέλλοντος» από τη Γαλλική εταιρεία ερευνών Satispharma παρουσιάζει τις σχετικές αναζητήσεις για το επάγγελμα.

Η πρώτη έκδοση αυτής της μελέτης επικεντρώνεται στο Φαρμακείο ως Κέντρο Υπηρεσιών Υγείας του αύριο.

Στη μελέτη συμμετείχαν 4043 ασθενείς, 521 αδειούχοι φαρμακοποιοί και 197 μέλη των ομάδων του Φαρμακείου, οι οποίοι απαντήσανε σε online ερωτηματολόγιο από τις 20 Ιανουαρίου έως τις 16 Φεβρουαρίου 2017.

Οι Ασθενείς Είναι Ανοιχτοί σε Καινούργιες Υπηρεσίες

Πολλά φαρμακεία ψάχνουν τρόπους για να βελτιώσουν την εμπειρία των ασθενών τους, προτείνοντας καινούργιες υπηρεσίες.

Τι περιμένουν όμως κατά προτεραιότητα οι ασθενείς;

Ας δούμε μερικές υπηρεσίες:

Το click & collect (ηλεκτρονική αποστολή συνταγής για εκτέλεση και παραλαβή φυσική από το φαρμακείο): το 62% των ασθενών θα χρησιμοποιούσανε αυτή την υπηρεσία αν υπήρχε στο φαρμακείο. Από την άλλη όμως, οι ομάδες του Φαρμακείου υποτιμούν αυτή την ανάγκη με ποσοστό 54%.

Η παράδοση στο σπίτι: το 54% των ασθενών ενδιαφέρεται για την υπηρεσία παράδοσης στο σπίτι των φαρμάκων τους και άλλων προϊόντων υγείας. Επιπλέον, το 43% των ασθενών θα πλήρωνε 5 ευρώ γι’ αυτή την υπηρεσία.

Η διαχείριση των γραφειοκρατικών θεμάτων από το φαρμακείο: 1 στους 3 ασθενείς δεν θεωρεί καθόλου εύκολο να διαχειριστεί τα γραφειοκρατικά θέματα υγείας. Επίσης, το 39% των ασθενών θα πλήρωνε για να αναλάβει το φαρμακείο αυτά τα ζητήματα.

Η online πώληση από τα ηλεκτονικά φαρμακεία με νόμιμη άδεια: το 23% των ασθενών θα αγόραζε φάρμακα χωρίς ιατρική συνταγή στο Ίντερνετ, και κυρίως οι νεαρές ηλικίες (43% των 18-24 ετών, ενάντια στο 9% άνω των 65 ετών).

Η Παρακολούθηση και Συμμόρφωση του Ασθενή

Η έλλειψη παρακολούθησης και συμμόρφωσης είναι πράγματι ένα μεγάλο πρόβλημα για τους ασθενείς αλλά και για ολόκληρο το φαρμακευτικό σύστημα έως και τα ασφαλιστικά ταμεία. Ο Φαρμακοποιός είναι στην ιδανική θέση για συνεισφέρει και να διορθώσει την κατάσταση.

Η προετοιμασία των δόσεων της θεραπείας που χορηγείται στον ασθενή εβδομαδιαίως

1 στους 5 χρόνιους ασθενείς θεωρεί πολύ χρήσιμο για τη λήψη της θεραπείας του, αν ο Φαρμακοποιός του ετοιμάζει ένα κουτί με όλα τα χάπια που χρειάζεται την εβδομάδα σύμφωνα με τις μέρες και τις ώρες λήψης. Το 27% των χρόνιων ασθενών δηλώνει έτοιμο να πληρώσει 5 ευρώ για την υπηρεσία αυτή.

Αν οι αποδοχές ήταν αρκετές για την διασφάλιση της αποδοτικότητα της υπηρεσίας αυτής, το 88% των Φαρμακοποιών θα προσέφερε αυτή την υπηρεσία, με το μεγαλύτερο ποσοστό να είναι γυναίκες αλλά και νέοι αδειούχοι φαρμακοποιοί.

Μια συνάντηση παρακολούθησης με στόχο τη συμμόρφωση

Το 99% των χρόνιων ασθενών εμπιστεύονται το Φαρμακοποιό τους για να τους δώσει χρήσιμες συμβουλές για τη θεραπεία τους. 2 στους 3 χρόνιους ασθενείς θα θέλανε μια συνάντηση 15 λεπτών με το φαρμακοποιό τους για να τους βοηθήσει με τη θεραπεία τους.

Αν οι αποδοχές ήταν αρκετές για την αποδοτικότητα αυτής της υπηρεσίας, το 90% των φαρμακοποιών θα την προσέφερε.

Πόσο συχνά θα θέλατε μια συνάντηση 15 λεπτών, η οποία θα σας βοηθήσει να ακολουθήστε σωστά τη θεραπεία σας;

ΕΙΚΟΝΑ ΑΡΘΡΟΥ

Άρα ποιες υπηρεσίες μπορεί να περιμένουν οι ασθενείς σας;

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.