Ο Τέλειος Συνεργάτης του Φαρμακοποιού Πρέπει...

Να πλησιάζει τον πελάτη με διάθεση εξυπηρέτησης και παροχής κάθε βοήθειας.

Να χαιρετά εγκάρδια και πάντα με ευγένεια τους πελάτες.


Να συμπεριφέρεται στους πελάτες, όπως θα ήθελε να συμπεριφερθούν και στον ίδιο, όταν είναι κι εκείνος, με τη σειρά του, πελάτης.

Σε τυχόν παράπονα διαμαρτυρίας και πιθανόν φωνές και έντονους εκνευρισμούς από πελάτη,
να μην αντιδικεί μαζί του, αλλά με ευγενικό τρόπο να καλεί τον φαρμακοποιό που είναι ο αρμόδιος και υπεύθυνος, για να απαντήσει θετικά στον πελάτη.

Να έχει πάντα στο μυαλό του ότι ο εκνευρισμένος πελάτης ψάχνει για αντίπαλο να διαπληκτιστεί μαζί του και να εκτονωθεί, όπως επίσης ότι η ευγενική παραπομπή του προβλήματος στον υπεύθυνο του φαρμακείου, τον καλμάρει και τον ηρεμεί.

Να φροντίζει να γνωρίζει τα προϊόντα, τις διαδικασίες και τον τρόπο λειτουργίας του φαρμακείου, για να εξυπηρετεί τους πελάτες που ρωτάνε. Εάν δεν ξέρει κάτι, παρακαλεί τον πελάτη να περιμένει και φροντίζει αμέσως να μάθει, ώστε να δώσει σωστή και υπεύθυνη πληροφόρηση.

Να πιστεύει ότι ο πελάτης και η ποιοτική εξυπηρέτησή του είναι η δουλειά του.

Στέλιος Μουσαμάς
Εμπορικός Διευθυντής - Pharma Plus

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.